האדמו"ר מז'מיגראד ביקר בישיבת מטה ראובן לבני חו"ל בביתר עילית

מעמד רווי הוד נערך בישיבת 'מטה ראובן' בביתר עילית עם ביקורו רב הרושם של כ"ק האדמו"ר מזימגראד שליט"א אשר ערך 'לחיים' לפני הבחורים, סייר בין האגפים והביע את התרשמותו הרבה ממנה ומתלמידיה, ואף התכבד בקביעת מזוזה בא' משערי הישיבה.

האדמו"ר שליט"א אף ערך שולחן 'לחיים' עם הבחורים ועקב אחרי סדרי הישיבה והתנאים המיוחדים להם זוכים הבחורים. בסיום הביקור הביע את התפעלותו המופלגת מהאיכות והחידוש שבישיבת מטה ראובן, אשר שמה יצא לשם ולתהילה

הישיבה לצעירים 'מטה ראובן' הוקמה לפני כשנתיים ע"י הרה"ג ר' בנימין קליין שליט"א מחשובי המחנכים אשר נוכח כי דרוש מענה הולם לבחורים צעירים תושבי חו"ל המעוניינים להחכים באווירתה של ארץ ישראל במסגרת איכותית וברמה גבוהה ואינדיבידואלית, לצורך קידומם ופריחתם.

ואכן, בשנותיה הקצרות עשה הישיבה פרי למופת, כאשר בין כתליה יוקדת אש התורה מתוך שמחה והתעלות, והיא הפכה למוקד חם ואוהב של תורה ועלייה לכל תלמידיה.

האדמו"ר מז'מיגראד שליט"א אשר שמעה הטוב של הישיבה הגיע לאזניו, הביע את משאלתו באזני ראש הישיבה לבוא לביקור בישיבה ולהתרשם ממנה מקרוב.

במהלך המעמד שוחח האדמו"ר עם הבחורים והתרשם מידיעותיהם המופלגות, והשפיע מדברותיו לחיזוק הבחורים. וכאמור אף התכבד לקבוע מזוזה בא' משערי הישיבה המתרחבת והולכת כל העת

בסיום הביקור ערך האדמו"ר סיור בין החדרים המרווחים בתנאי פנימיה גבוהים במיוחד, והביע את התרשמותו והתפעלות מההשקעה בבחורים ובעיקר מתוצאותיה הברוכות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו