צילום: פלאש 90

גנץ מצהיר: "לא נשב בממשלה עם נתניהו"

יו"ר מפלגת כחול לבן הצהיר הערב כי לא יישב יחד עם נתניהו בממשלה. "קורא לך לחדול מההתקפות האישיות על נושאי משרה ציבורית, הייתי מצפה שתנהל את מאבקך כאדם פרטי ואני מאחל לך הצלחה". לפיד הגיב, "אם נתניהו יזוכה, הוא תמיד יוכל לחזור"

לאחר נאומו של ראש הממשלה הערב בו האשים את התקשורת והשמאל בהפעלת מכבש לחצים אדיר על היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט להגיש נגדו כתב אישום, גנץ מתייצב אף הוא מול המצלמות ומצהיר כי לא יישב בממשלה עם נתניהו.

בפתח דבריו אמר גנץ, "זה ערב כואב לכל פטריוט ישראל. כל מי שמוסדות המדינה חשובים לו עצוב וגם בי אין שמחה כיריב פוליטי".

גנץ ציטט את הפסוק "לא תטה משפט, לא תכיר פנים ולא תיקח שוחד, כי השוחד יעוור עיני חכמים. הערב הוא ערב קשה למדינת ישראל ואזרחיה. ערב בו היועמ"ש מחליט על הגשת כתב אישום כפוף לשימוע נגד ראש ממשלה מכהן, הוא ערב כואב עבור כל פטריוט ישראלי".

בנאומו קרא גנץ לנתניהו לפרוש מראשות הממשלה ואמר ״אנחנו ננצח בקלפי.״ יחד עם זאת הצהיר כי מפלגת כחול לבן שבראשה הוא עומד לא תשב עם נתניהו לאחר הבחירות.

הוא הוסיף: "קורא לך לחדול מההתקפות האישיות על נושאי משרה שאתה עצמך מינית. הייתי מצפה שתנהל את מאבקך כאדם פרטי ואני מאחל לך הצלחה. אל תשכח המדינה הזו היא של כולנו והיום בחרת לצעוד בדרך שאיננה הולמת ראש ממשלה. בחרת בטובתך האישית ולא בטובת העם".

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד הגיב גם הוא לנאום נתניהו ואמר: "זה יום עצוב למדינת ישראל. ראש ממשלה ישראלי על ספסל הנאשמים זה לא משהו שהילדים שלנו צריכים לראות".

"לראש הממשלה נתניהו עומדת חזקת החפות. אך יחד עם זאת, נתניהו לא יכול להמשיך בתפקידו. ראש ממשלה הוא סמל, ואסור להכתים את הסמל. המדינה חשובה יותר מכולנו. גדולה יותר מכולנו".

"לא יכול להיות שכל ראש מדינה, כל נשיא, שיפגוש אותו יידע שהוא לא מדבר עם ראש ממשלת ישראל, אלא עם נאשם בשחיתות חמורה שזמנו קצוב. זה לא מכבד אותנו בעולם".

"אם נתניהו אוהב את מדינת ישראל כפי שהוא תמיד אומר לנו, הוא צריך לעשות עכשיו את מה שטוב למדינה. הוא צריך לפרוש מתפקידו. באופן מיידי. להעביר את השרביט לאחד מבכירי הליכוד – יש שם מספיק אנשים טובים".

"מובן מאליו שאנחנו לא נשב בשום ממשלה שבה לראש ממשלה יש כתב אישום חמור כל כך. כבר עכשיו. לפני השימוע, אם נתניהו יזוכה, ואני מאחל לו ולמשפחתו שהוא יזוכה, הוא תמיד יוכל לחזור".

בסיום דבריו אמר: "פרישה מיידית היא הדבר הנכון. זה לא משמח אף אחד, אבל זה הדבר הנכון. מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה ראש ממשלה עם כתבי אישום חמורים כל כך. אני קורא לנתניהו לעשות את הדבר הנכון ולפרוש מיידית מתפקידו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזו טיפשות. איזו כסילות.
קו לקו קו לקו צו לצו צו לצו.
איזו בושה וכלימה. כל העולם בכל התקשורת, העיתונים, הטלויזיה והחדשות כל העמים צופים בראש הממשלה היהודי שהיהודים במדינתם מאשימים אותו במה שכתוב ליהודים בעשרת הדברות לא לעשות ואת מה שכתוב בפרשת משפטים והיהודי הלזה שהוא מייצג את כל העם היהודי בעולם מואשם בשוחד. מה אומרים העמים? היהודים הם העם הנבחר? הם לא ראויים.
כך אומרים העמים. אם ראש הממשלה שלהם כך אזי כל היהודים גנבים רמאים ומושחטים.היהודים.
כן. אלה שקיבלו תורת אמת מהר סיני.
כך חושבים העמים. והשלב הבא תהיה שנאה ליהודים שכבשו את ארץ ישראל במרמה ובשוחד.
כי ראש הממשלה שלהם מושחט.כי כך נראה בפני העמים. אין לכם בושה? אתם עם כל הציונות שלכם רמסתם את עמנו הנבחר.רמסתם את המידות הטובות של היהודי. הרסתם את השם שלכם ושלנו. מבחינתם יש סיבה לשנוא את היהודי. כל היהודים מושחטים כל היהודים עברייני הונאה כל היהודים רמאים כי האשימו את ראש ממשלתם. עכשיו אומרים העמים נדרוש את ירושלים כי הם לא ראויים לה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו