התרגשות עם מסעו של זקן ראשי הישיבות מרן הגר"י שיינר לארה"ב 

התרגשות גדולה ורוממות רוח בקרב יהודי ארה"ב בכלל וקהילת בוגרי 'קאמניץ' בפרט לרגל בואו של הגאון הגדול זקן ראש הישיבות וחבר מועצגה"ת מרן הגר''י שיינר עם חברי פמלייתו מרבני הישיבה שליט"א וממקורביו לארה"ב במדינת ניו יורק למסע קודש בקרב יהודי ארה"ב ותלמידיו.

המסע נערך על רקע מיזם גיוס ההמונים ' אדירי התורה – מתחננים בבקשה', בו עתידים בוגרי וידידי הישיבה הק' ומוסדותיה להיקהל ולהתאגד כאיש אחד בלב אחד, ולחלץ את הישיבה הק' ומוסדותיה, מהאיום הכלכלי החמור המרחף על עתיד קיום הישיבה הק' ומוסדותיה.

בשבת קודש שהה מרן ראש הישיבה שליט"א בניו יורק, וישהה בבית הרב החסיד ר' אברהם בידרמן שליט"א (היכן שהתאכסן מרן הגראי"ל זצוק"ל) מנכ"ל רשת החינוך 'שובו'.

במהלך שהותו בוגרי הישיבה הנרגשים, אישי ציבור, רבנים וראשי ישיבות מכותל המזרח של יהדות ארה"ב עתידים לפקוד את אכסנייתו, תוך הכרה בהזדמנות הנדירה והחד פעמית בה יכולים הם ליהנות עצה ותושיה, מדמות של שריד לדור דעה, ולזכות לברכות קדשו, ועצות והדרכות בדרך התורה.

במרכזו של המסע והביקור, יעמוד הערב (ראשון) הכינוס האדיר והמרומם של ועידת הידידים של בני חו"ל, לאלפי בוגרי וידידי הישיה"ק בחו"ל שברובם כבר אישרו את השתתפותם בועידה ההיסטורית והמרגשת אשר מפאת מיקומה האסטרטגי של הוועידה מאפשר הגעה נוחה, הן מהריכוזים החרדיים הגדולים בברוקלין, והן מעיר התורה לייקווד, מהם ינהרו אלפי הבוגרים, רבנים ורמי"ם, ראשי ישיבות ויושבי על מדין, שבו יפגשו אלפי בוגרי וידידי הישיה"ק את מרן ראש הישיבה ויעלו על נס את העבר המפואר שזכור לכולם בערגה ורגשות קודש בשהותם בצל מרן ראש הישיבה, שהעמידם בקרן אורה על דרך התורה ובנו בישיבה הק' את בנין אישיותם, לכל משך אורך חייהם.

כמו כן יתקיים כינוס מצומצם של מספר עתירי הון מידידי הישיבה, אשר כבר נטלו ע"ע להעמיד סכום אדיר שישמש כהכפלה לתורמים בארה"ק, למגבית ההצלה שהושקה בשבוע שעבר בוועידה המקדימה שנערכה עבור הבוגרים והידידים המתגוררים בארה"ק.

לקראת האירוע פורסמה קריאת קדשו של ראש הישיבה, בה קורא הוא באופן אישי כל חניך ובוגר לקחת חבל במעמד, ולהיות חלק מעמודי התווך של ממלכת התורה 'קאמניץ'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו