צילום: פלאש 90

בנט: בג"ץ אוזק את ידי חיילי צה"ל מלנצח את הטרור

בהשקת קמפיין של הימין החדש התבטא יו"ר המפלגה בנט כי "חיילי צה"ל חושבים 5 פעמים לפני שהם יורים במחבלים, מחשש שיועמדו לדין". לדבריו, "בג"ץ אוזק את ידי חיילי צה"ל מלנצח את הטרור. כדי לנצח את חמאס, צריך לשחרר את צה"ל מבג"ץ"

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט התייחס לפיגוע באריאל בהשקת קמפיין המפלגה היום בצהריים ואמר כי "חיילי צה"ל חושבים 5 פעמים לפני שהם יורים במחבלים, מחשש שיועמדו לדין". לדבריו, "בג"ץ אוזק את ידי חיילי צה"ל מלנצח את הטרור. כדי לנצח את חמאס, צריך לשחרר את צה"ל מבג"ץ".

"הגיע הזמן לשים את זכות החיים של הישראלים, מעל זכות האדם של המחבלים. הציבור בישראל לא בחר את השופטים, אבל הם מתנהלים כאילו הם הרשות המחוקקת והמבצעת. אנחנו נשים לזה סוף".

עוד מדברי השר בנט: "צה"ל לא מוציא צו הריסה כי אדם רק נפצע קשה ולא נהרג, כי צה"ל יודע שבג"צ יזרוק אותו מהמדרגות. זוהי ישראל של 2019, וזו תוצאה של משפטיזציה שחלחלה עמוק לתוך כל מערכות השלטון, ובמיוחד למערכת הביטחון. חיילי צה"ל חושבים 5 פעמים לפני שהם יורים במחבלים, מחשש שיועמדו לדין.

בסיום דבריו אמר בנט, "הגיע הזמן לומר ביושר: בג"צ אוזק את ידי חיילי צה"ל מלנצח את הטרור. כדי לנצח את חמאס, צריך לשחרר את צה"ל מבג"צ".

דבריו של בנט באים ככל הנראה על רקע הסקרים האחרונים המראים תמונה עגומה למדי עבור הימין החדש כאשר הוא מדשדש על גבול אחוז החסימה. ב'הימין החדש' הבינו ככל הנראה כי רק התקפה על בג"ץ ומשרד המשפטים יוביל אותם שוב על מספר מנדטים גבוה יותר, כזה שרחוק מאחוז החסימה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו