צילום: פלאש 90

ליצמן מצהיר: "מעוניין להישאר בתיק הבריאות"

סגן שר הבריאות באירוע בבית הנשיא בירושלים טוען, "לפני שנה, שנתיים, לא הייתה קריסה כי לא היו בחירות, נעבור את הבחירות ונדבר אחר כך, כל אלו שמדברים גבוהה על הבריאות לפני הבחירות, מאחל שנשמע את קולם כך גם אחרי הבחירות

סגן שר הבריאות השתתף הבוקר באירוע בבית הנשיא בירושלים לציון יום האוטיזם הבינלאומי. בסיום האירוע נשאל על ידי עיתונאים על מצבה של מערכת הבריאות בישראל וטען, "לפני שנה, שנתיים, לא הייתה קריסה כי לא היו בחירות, נעבור את הבחירות ונדבר אחר כך".

סגן השר אמר כי "אנחנו נמצאים בעיצומה של מערכת בחירות וכל אלו שמדברים היום גבוהה גבוהה על נושא הבריאות לפני הבחירות, אני מאחל שנשמע את קולם כך גם אחרי הבחירות. הוא ציין כי הוא "מאוד פופולרי במגזר הערבי".

בהתייחסו לאוטיסטים, אמר ליצמן כי "מדובר באכלוסייה מיוחדת הזקוקה לשירותים בכל התחומים. עשינו הרבה דברים למען האוטיסטים, יש עוד הרבה דברים שצריך לתקן. אם נסתכל אחורה, פעם החביאו את הילדים, התביישו, גם במגזר החרדי, היום מתמודדים עם זה, מכבדים את זה". בתום נאומו אמר: "אני תמיד אומר שאם נגזר עליי להיות שר, אני גוזר עליכם להיות בריאים".

נציין כי בראיון ל-ynet לפני מספר שבועות אמר ליצמן:"המצב קשה, אני אעשה את כל הצעדים שצריך, עשינו המון צעדים. הדבר שצריך לעשות היא להעלות את מס הבריאות על האזרחים. האזרח יהיה מוכן לזה כי הוא רוצה שיפור".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו