באומן מפיקים לקחים – צוללנים יוצבו סמוך לנהר ולאגם בעיר

שנה לאחר האירוע הטראגי בו טבע הנער אליה אל ז"ל באגם באומן החליטו להפיק לקחים ולהערך בהתאם כדי למנוע מקרים דומים ח"ו.נציג מרכז ברסלב העולמי במקום הרב שמעון בוסקילה נפגש עם נציג שירות הכבאות וההצלה במחוז ודאג להבטיח את הימצאות הצוללנים במקום.

ב'מרכז ברסלב העולמי' ממשיכים בהיערכות לקראת ראש השנה תשע"ג הקרב ובא, והשנה בדגש על תחום מניעת הסכנות והצלת החיים.

קרא עוד:

[postim]

העסקן הרב שמעון בוסקילה נציג 'מרכז ברסלב העולמי' נפגש עם נציגי שירותי הכבאות וההצלה במחוז צ'רקס, האחראים גם על נושא החילוץ וטיפול בטביעות ברחבי אוקראינה.

כהפקת לקחים ממקרה הטביעה בשנה שעברה של הבחור אליה אל ז"ל ביום השני של ראש השנה, יחידת צוללנים של שירותי הכבאות והצלה מחוז צ'רקס תוצב בסמוך לנהר ולאגם, מחשש למקרי טביעה ח"ו.

יצויין כי יחידת הצוללנים של שירותי הכבאות מנוסים מאוד בתחום עקב ריבוי האגמים והנהרות ברחבי אוקראינה והם מטפלים במאות מקרי טביעה בשנה.

כמו כן: כמידי שנה, בסיוע 'מרכז ברסלב' שירותי הכיבוי יציבו כבאיות ועובדי כיבוי שיפטרלו בשטח – ערוכים למניעת וכיבוי שריפות חלילה.

העסקן הרב שמעון בוסקילה סיפר: "לאחר האירוע הטראגי בשנה שעברה מחובתנו היה לדאוג למניעת אסונות מעין אלו ח"ו בעתיד, נפגשתי עם נציגי שירותי הכבאות וההצלה האוקראיני ממחוז צ'רקס שהעיר אומן בתחום שיפוטה, והם הבטיחו להיערך השנה לכל מקרה שנקווה שלא יקרה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממש כמו בחלם בונים בית חולים מתחת לגשר .אולי רצוי לגדר את המקום או להציב שלטי זהירות …

תודה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו