צילום: פלאש 90

נערכים: מרן הרב קנייבסקי ישתתף בעצרת בחירות בצפון

בשעות הקרובות צפוי מרן הרב קנייבסקי שליט"א להשתתף בעצרת היסטורית בצפון לקראת מערכת הבחירות בשבוע הבא. בעצרת צפויים לנאום חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין וכן הגר״י אפרתי שיביא את דבריו של שר התורה

התרגשות בטבריה: מרן שר התורה יגיע הערב לעצרת רבבות היסטורית בצפון

שעות לפני פתיחת המסע ההיסטורי של מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי שליט"א ובעיר טבריה ניכרת תכונה והתרגשות רבה. המשטרה חסמה את רחוב ורנר וכל הרחובות הסמוכים בהם תתקיים העצרת האדירה בראשותו של מרן שר התורה שליט"א. בשעות האחרונות מפנים את הרכבים האחרונים שחנו באזור.

אתר JDN יעביר בשידור חי את העצרת ההיסטורית

מעל גבי קירות הבניינים בעיר הקודש נתלו שלטי ענק בהם מופיעה דמותו של מרן שר התורה.

בכל ערי הצפון בהם קיימים ריכוזים חרדיים יוצאים עשרות אוטובוסים משעות אחה"צ להשתתף בעצרת הרבבות ההיסטורית בצפון. אוטובוסים יוצאים מהערים: צפת, עכו, כרמיאל, נהריה, קרית אתא, קרית ביאליק, חיפה, יקנעם, רכסים, מירון – אור הגנוז והסיבה. מארגני הכינוס פועלים בתיאום מול קציני המשטרה לאבטח את האזור כולו שיאכלס הערב את רבבות המשתתפים שיגיעו מכל ערי הצפון למעמד הגדול וההיסטורי.

בעצרת לטובת רשימת יהדות התורה צפויים לנאום חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין וכן הגר״י אפרתי שיביא את דבריו של שר התורה. לצדם ישתתפו עשרות ראשי הישיבות ורבני הקהילות בצפון והעיר טבריה יחד עם אחיינו של מרן שר התורה המקובל רבי דב קוק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו