צילומים: Yonatan Sindel/Flash90

הליכוד יגביר את קמפיין "הגוועלד"; על הכוונת: בנט ופייגלין

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו מתכוון להרחיב את קמפיין ה"גוועלד" בתוך גוש הימין. גורם בקמפיין: על הכוונת נמצאים בעיקר יו"ר הימין החדש נפתלי בנט ויו"ר זהות משה פייגלין. נשקלת האפשרות לקמפיין שלילי נגד השניים, עוד לא התקבלה החלטה סופית

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון להרחיב את קמפיין ה"גוועלד" בתוך גוש הימין, כך צוטט הערב ב'כאן חדשות' גורם בקמפיין הליכוד. על פי הדיווח, על הכוונת של נתניהו נמצאים בעיקר יו"ר הימין החדש נפתלי בנט ויו"ר זהות משה פייגלין.

הגורם הוסיף כי במפלגה מתכוונים להגביר את המאמצים האחרונים בתוך גוש הימין. מלכתחילה ניסה נתניהו לשמור על גוש הימין ולא לפגוע בו, אך נראה שבימין האחרונים המצב משתנה. נשקלת האפשרות לקמפיין שלילי נגד בנט ופייגלין, עוד לא התקבלה החלטה סופית בליכוד.

ביום שישי החל ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו בקמפיין הגעוואלד לשתיית קולות הימין ומפלגות הלוויין במטרה לשמר את שלטונו בכל מחיר ולהביא לעלייה במספר המנדטים של מפלגת הליכוד. בשעות הצהריים יצא נתניהו אל תומכי הליכוד שהגיעו לתמוך בו מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים.

נתניהו הזהיר כי, "שלטון הימין בסכנה. כרגע הם מובילים עלינו, לפיד וגנץ, ב-4-5 מנדטים. אם אנשי הימין לא מתעשתים והולכים כאיש אחד לקלפי ומצביעים ליכוד – תקום כאן ממשלת שמאל של לפיד וגנץ. כדי שזאת תהיה ממשלת ליכוד, ממשלת ימין, צריך להצביע רק לליכוד".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו