צילום: צ. ל.

כואב: הנער יהונתן בן חמו ז"ל מובא למנוחות • תיעוד דומע

המונים מלווים בשעה זו את הנער יהונתן בן חמו ז"ל שנמצא הלילה ללא רוח חיים במחסן בגדים בבניין המגורים של הוריו. בין המספידים הראשל"צ הגר"ש עמאר שליט"א. הלווייתו יצאה בשעה 13:00 מביהכנ״ס ״בית רמח״ל״ ברח׳ קצנלבוגן להר המנוחות

המונים מלווים בשעה זו את הנער יהונתן בן חמו ז"ל שנמצא הלילה ללא רוח חיים במחסן בגדים בבניין המגורים של הוריו. בין המספידים הראשל"צ הגר"ש עמאר שליט"א.

 

בשעת לילה מאוחרת התקבלה קריאה למוקד איחוד הצלה על נער שאותר על ידי השכנים ללא רוח חיים ברחוב אגסי שבשכונת הר נוף בירושלים. חובשים שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הבחור יהונתן בן חמו ז"ל בן ה-14.

אהרון גץ חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום מסר: "למרבה הצער לא נותר אלא להמתין לקביעת מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מדוברות המשטרה נמסר כי במהלך הלילה נמצא קטין כבן 14 ללא רוח חיים. למקום הגיעו חוקרי הזיהוי הפלילי של המשטרה שפתחו בחקירה שממנה עלה כי אין חשד לפלילים.

על פי עדויות השכנים, יהונתן ז"ל ככל הנראה מעד ונפל אל תוך מחסן בגדים ונחבל קשות מה שככל הנראה גרם למותו. הלווייתו יצאה כאמור בשעה 13:00 מביהכנ״ס ״בית רמח״ל״ ברח׳ קצנלבוגן.

מאיר אקער קמב״ץ זק״א ירושלים אמר: ״בשעות הצהרים אתמול הזניקו אותנו מתנדבי זק״א לחיפושים אחר נעדר כבן 14, לצערי לאחר מספר שעות אותר הנער ללא רוח חיים. מדובר בנער כבן 14 שהגיע לגמ״ח בגדים ברחוב אגסי בשכונת הר נוף בירושלים, מסיבה שאינה ברורה נפל בין השקיות הרבות של הבגדים ונחנק, רק לאחר מספר שעות בעלת הגמ״ח איתרה אותו כשהוא ללא הכרה והזעיקה במהירות את כוחות מד״א אך אלו נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות ירושלים טיפלו בזירה משך שעות רבות, הגופה הועברה למכון אבו כביר לצורך בדיקות חיצוניות, ושוחררה תוך זמן קצר לקבורה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו