אי סדרים? צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

ועדת הבחירות במתקפה נגד דברי בנט על אי סדרים בספירת הקולות

ועדת הבחירות המרכזית יוצאת במתקפה נגד מפלגת הימין החדש של בנט ושקד "הוועדה רואה בחומרה רבה את הפצת מצג השווא על ידי הימין החדש" וזאת על רקע הטענות של בנט ושקד כי היו אי סדרים בקלפיות מה שגרם להם להישאר מחוץ לכנסת

על רקע הטענות של מפלגת הימין החדש לפיהן היו אי סדרים בספירת הקולות, בועדת הבחירות המרכזית יוצאים למתקפה: "הוועדה רואה בחומרה רבה את הפצת מצג השווא על ידי הימין החדש".

בהודעה שפרסמה הועדה נכתב, "ועדת הבחירות המרכזית מבקשת להבהיר כי היא רואה בחומרה רבה את הפצת מצג השווא על ידי הימין החדש, לפיו היו אי סדרים בספירת הקולות במעטפות הכפולות".

"החל מיום רביעי שעבר מיד לאחר יום הבחירות החלו הנציגים הבכירים ביותר בימין החדש לעמוד בקשר עם בכירים בועדת הבחירות המרכזית לצורך בירור טענותיהם".

"יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, המשנה לנשיא בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר, התיר באופן חריג ולפנים משורת הדין, לנציגי הימין החדש לעיין בחומרים מהקלפיות המיוחדות. זאת ועוד, כל פניה של נציגי הימין החדש, בכל אמצעי שהוא, נבדקה מייד עם קבלתה ומבלי להידרש לפורמליסטיקה וטפסים".

"לנוכח כל זאת, הועדה רואה בחומרה רבה את הפצת מצג השווא על ידי הימין החדש, לפיו היו אי סדרים בספירת הקולות המיוחדים, ואת אי ההכרה בניסיונותיה של הוועדה להעמיד לרשותם את המידע הנדרש".

נציין כי בראיון הבוקר לגלי צה"ל הודתה עו"ד אורלי עדס, מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, "היו טעויות אנוש בקלפיות ויש סטייה של מעט קולות. אנחנו נבדוק הכל כרגיל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו