Miriam Alster/Flash90

נסתם הגולל? ועדת הבחירות: רק פתק אחד של הימין החדש נפסל

ועדת הבחירות המרכזית הודיעה כי נמצא רק פתק הצבעה פסול אחד לרשימת הימין החדש. בהודעתם נמסר: "לבקשת השר בנט ולפנים משורת הדין, אישר היום מלצר, לשר ולנציגיו לעיין בחומרים הגולמיים של ועדות הספירה של המעטפות הכפולות"

ועדת הבחירות המרכזית הודיעה הערב (ראשון) כי השר נפתלי בנט ונציגי הימין החדש עיינו אחר הצהריים בחומרים הגולמיים של הספירה במעטפות הכפולות ומהבדיקה שנערכה לא נמצאו פתקי הצבעה פסולים לרשימת הימין החדש, למעט פתק אחד בלבד, זאת לאחר טענות מצד המפלגה לאי סדרים חמורים במהלך ספירת הקולות של המעטפות הכפולות במהלך השבוע שעבר.

בוועדת הבחירות אמרו כי יו"ר ועדת הבחירות חנן מלצר אישר היום "לבקשת השר בנט, ולפנים משורת הדין", לעיין בחומרים הגולמיים של ועדות הספירה של המעטפות הכפולות שנספרו בכנסת, "וזאת לאור הטענה כי הייתה פסילה מסיבית של פתקי הימין החדש". לדברי הועדה, "לאחר עיון בחומרים לא נמצאו פתקי הצבעה פסולים לרשימת הימין החדש, למעט פתק אחד בלבד פסול שנפסל מעילה שבחוק", הודיעה הוועדה.

קודם לכן ועדת הבחירות המרכזית הגיבה בחריפות להאשמות מצד בנט ושקד על אי סדרים בקלפיות, וטענה כי מדובר ב"מצג שווא" שמפיץ הימין החדש. "הוועדה רואה בחומרה רבה את הפצת מצג השווא על ידי הימין החדש, שלפיו היו אי סדרים בספירת הקולות המיוחדים, ואת אי ההכרה בניסיונותיה של הוועדה להעמיד לרשותם את המידע הנדרש", נמסר.

לטענת בנט ושקד, לנציגי המפלגה הגיעו דיווחים על עשרות קלפיות בהן דפוסי ההצבעה מסתמנים כלא הגיוניים. בנט פנה לציבור הרחב בעמוד הפייסבוק שלו ובעשרות קבוצות ווטסאפ, וביקש להעביר לידי המפלגה דיווחים בנושא. "לא מוותרים על אף קול כל עוד יש סיכוי. נקבל כל החלטה של הבוחר, רק אחרי שנדע שנלחמנו עד הסוף", אמר בנט. המפלגה ניסתה למנוע את פרסום תוצאות האמת לאחר סיום ספירת המעטפות הכפולות בשבוע שעבר, זאת בטענה לאי-סדרים בספירת הקולות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יאלה נפתלי לך הביתה תקבל את רצון הבוחר

ממש מעצבן

ככה זה שעושים ברית עם עוכר ישראל צורך היהודים
ברית האחים … עכשיו תבקש מקפיד שיעזור לך

נפתלי, פנה לארגון צוהר, ישמחו לעזור לך…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו