ראשי טהרת המשפחה וראשי מועצת השומרון בברכת חג אצל מרן שר התורה

יו"ר טהרת המשפחה הרב חיים לוי ומנכ"ל הארגון הרב עקיבא ויינר נכנסו למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי יחד עם ראשי התיישבות השומרון מר יוסי דגן ראש מועצת שומרון ויו"ר המועצה הדתית שומרון ר' משה כהן

בערב החג נכנסו ראשי טהרת המשפחה לביקור ועדכון חשוב בבית מרן שר התורה.

יו"ר טהרת המשפחה הרב חיים לוי ומנכ"ל הארגון הרב עקיבא ויינר נכנסו למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי יחד עם ראשי התיישבות השומרון מר יוסי דגן ראש מועצת שומרון ויו"ר המועצה הדתית שומרון ר' משה כהן. לביקור התלווה גם אביו של יוסי דגן תושב בני ברק לשעבר.
מטרת הביקור המיוחד בנוסף לברכת החג ממרן שליט"א היתה בכדי לעדכן את מרן על שיתוף פעולה שהולך ונרקם בין הגופים האמורים 'טהרת המשפחה' ומועצת שומרון לשדרוג מספר מקוואות טהרה ביישובי השומרון.

במהלך הביקור התעניין מרן שר התורה שליט"א בפרטים הקטנים ודן עם הנוכחים בפרטי התוכנית כמו בהסטוריה התנכי"ת של ההתיישבות בשומרון.

מרן שליט"א בירך בחמימות יוצאת דופן את מר יוסי דגן ואת תושבי השומרון שיזכו לקדש ולטהר את ההתיישבות ובזכות זה יזכו לשמירה בטחונית מעולה ויזכו לפסח כשר ושמח.

מרן שליט"א לא הסתיר את התפעלותו מהפעילות הברוכה להגברת הטהרה בארץ ישראל על ידי טהרת המשפחה העומדת בנשיאות מקורבו הגאון הגדול רבי מרדכי אויערבאך שליט"א מתל אביב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו