דואג לערבים: ר"ע ירושלים ויו"ר הכנסת חנכו אשכול גנים לחינוך מיוחד בבית חנינא

ברקת: "חלק מהחלטה אסטרטגית לצמצום פערים לאחר הזנחה של 40 שנה", באשכול החדש בשכונת בית חנינא החלו הבוקר את שנת הלימודים כ-70 ילדים בשש כיתות טיפוליות. רה"ע ברקת: "התפתחות החינוך המיוחד בעיר ירושלים ראויה לציון"

יו"ר הכנסת, רובי ריבלין, וראש העיר ירושלים, ניר ברקת, פתחו הבוקר את שנת הלימודים במזרח העיר, בחנוכת אשכול גנים חדש בשכונת בית חנינא. במבנה החדש נפתחו שש כיתות גן טיפוליות שייתנו מענה לכ-70 תלמידים. לכל אחת מכיתות הגן הוקצה שטח של 100 מ"ר לטובת חצר משחקים, וכן ממ"ד ושירותים מונגשים.

קרא עוד:

[postim]

ריבלין ציין כי "אין ספק כי בעת האחרונה יחסה המיטיב של עיריית ירושלים לכלל המגזרים בולט בצורה יוצאת דופן, במיוחד ביוזמות ברוכות מסוג זו שאנו רואים היום. אני מוריד את הכובע בפני העיר ירושלים, על הערבות ההדדית בין כלל תושביה".

ברקת ציין במהלך הטקס כי "החינוך המיוחד מתפתח בצורה ראויה לציון בעיר ירושלים. חיזוק ילדים בעלי צרכים מיוחדים הינו אחד מהפרמטרים בהם נמדדת חברה, ובהקשר הזה אשכול הגנים שאנו חונכים היום מהווה מקור להשראה. פתיחת אשכול הגנים הינה חלק מבניית 400 כיתות לימוד במזרח העיר שאנו מקדמים בעת האחרונה, כחלק מהחלטה אסטרטגית לצמצום פערים שנוצרו בשל 40 שנה של הזנחה בידי הממשלה והעירייה. ברצוני להודות לממשלה, לעירייה, להנהלת בית חנינא ולמנהלת בית הספר על המסירות".

יצוין, כי עד לאחרונה הציבור החרדי גם הופלה לרעה על ידי העירייה בנושא ההסעות לחינוך מיוחד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו