צילום: פלאש 90

דרעי: "אין שום אפשרות לממשלה אחרת – חבל לאיים"

בישיבת סיעה הצהיר השר אריה דרעי ויו"ר ש"ס "אנחנו רוצים לשמור על הסטטוס קוו ומי שמשנה אותו זה אחרים. אנחנו רוצים מדינה יהודית ומסורתית ונעמוד על זה" • הוסיף "אין שום אפשרות לממשלה אחרת. או הממשלה הזו או בחירות חדשות"

יו״ר ש״ס השר דרעי בישיבת סיעת ש״ס – "זו הכנסת ה-11 שש״ס מכהנת בה. 35 שנה שש״ס מכהנת בצורה רציפה וגם הפעם למרות התחזיות הלא מעודדות ואפילו אחרי ההצלחה בבחירות האזוריות המשיכו עם הסקרים. ברוך ה׳ הצלחנו. ש״ס היא המפלגה השניה בגודלה בקואליציה והשלישית בכנסת".

"אני קורא כותרות על מדינת הלכה, אנחנו ממש לא בכיוון הזה. אנחנו רוצים לשמור על הסטטוס קוו ומי שמשנה אותו זה אחרים. אנחנו רוצים מדינה יהודית ומסורתית ונעמוד על זה".

דרעי עקץ את ליברמן ואמר "מיניתי למו״מ צוות מקצועי בראשות אריאל אטיאס. אנחנו עושים את המו״מ בשקט, בלי איומים ובלי נסיעות לחו״ל. היחסים שלי עם נתניהו הם מעולים ואני יודע להתנהל מולו ישירות. כל ההתנהלות בתקשורת והפרחת איומים, זה לא מכובד".

"כמובן שעולם התורה והישיבות חשוב לנו ביותר. נשמר את מעמדם ואת התקציבים שלהם. נודע לי שהקדנציה הזו תקציבי הישיבות נשחקו מאד, אולי סמכתי על אחרים בנושא הזה, הפעם ש״ס תיקח על זה אחריות ותתקן את זה".

בנוסף אמר דרעי "אנחנו דורשים את תיק השיכון יחד עם מנהל התכנון שיחזור למשרד הפנים, אני חושב שנוכל לעשות הרבה בתחום. אני חושב שזה גם אינטרס של יהדוה״ת שכל אחד יקבל תחומים אחרים".

"אין שום אפשרות לממשלה אחרת. או הממשלה הזו או בחירות חדשות. אין אופציה אחרת. חבל סתם לאיים ולהציב קווים אדומים ואחר כך לסגת מהם. נושא החינוך הוא אחד החשובים לנו, והנחתי את צוות המו״מ מה לדרוש במשרד החינוך".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וליצמן הוא רק סגן שר
וללא אצבע בוועדות שרים ובממשלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו