המו"מ הקואליציוני: ההוראה של מרן ראש הישיבה בעניין חוק הגיוס

בהשתתפות רבני דגל התורה וחברי הכנסת, אמש התקיימה ישיבה במעונו של הגאון רבי נתן זוכבסקי יו"ר ועדת הרבנים של דגל התורה כדי לדון על המו"מ הקואליציוני. מרן הגרי"ג אדלשטיין הורה כי הגר"י רוזן והגר"ב סולוביצ'יק יהיו אחראים על חוק הדיחוי

בצל המו"מ הקואליציוני המתנהל מול מפלגת הליכוד, בישיבה שהתקיימה אמש הוחלט כי הגר"י רוזן והגר"ב סולוביצ'יק יהיו אחראים על נושא חוק הדיחוי וגיוס בני הישיבות במו"מ הקואליציוני יחד עם יו"ר דגל ח"כ גפני.

הישיבה שהתקיימה אמש בהשתתפות רבני דגל התורה וחברי הכנסת במעונו של הגאון רבי נתן זוכבסקי יו"ר ועדת הרבנים של דגל התורה כדי לדון על המו"מ הקואליציוני ולהביא את הנושאים בפני הרבנים. לפני הישיבה שוחח בטלפון נשיא מועצת גדולי התורה מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין עם הגר"נ זוכובסקי והורה כי הגר"י רוזן והגר"ב סולוביצ'יק יהיו אחראים על נושא חוק הדיחוי.

במהלך הישיבה עלו הנושאים שעל הפרק בכל המו"מ הקואליציוני והובא ההנחיה של ראש הישיבה על מינויים של הרבנים לכל נושא חוק הדיחוי. כאשר חברי הכנסת ויו"ר דגל התורה משה גפני יקבל את ההנחיות בנושא חוק הגיוס מראשי הישיבות וידון איתם ובפניהם על הנושאים.

יצויין כי הגאון רבי יגאל רוזן והגאון רבי ברוך סולוביצ'יק נמצאים בעומק העניין מזה מספר שנים. הגאון רבי ברוך סולוביציק אף עומד בועד הפועל של ועד הישיבות והשתתף בכינוס המיוחד של ראשי מועצות גדולי התורה הגר"ג אדלשטיין והגר"ש כהן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה כן חוק גיוס
רק הויכוח האם זה הרע במיעוטו או הרע ברובו

לשים לב לא להתפתות לשום עסקה שבסופה גיוס בנות ישראל לצבא הטמא.

אם המשיח בדרך ואוטוטו מגיע מה הגעיה שיהיה תמיכה בגיוס נשים והרי הוא מגיע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו