צילום: פלאש 90

הסתה חדשה: בחור ישיבה מקבל 7,800 שקל מידי חודש?

הבוקר שוב הסית ח"כ יאיר לפיד נגד הציבור החרדי וניסה להשפיע על ליברמן שלא להצטרף לקואליציה • "אם קוראים לך משה ואתה תלמיד ישיבה בן 19 שהשתמט מגיוס אתה תקבל קצבה של 7,800 שקלים מהמדינה" • ח"כ מלכיאלי: "סע לחו"ל לטייל"

ח"כ יאיר לפיד מראשי כחול לבן התייחס הבוקר בראיון לכאן ב' לחוק הגיוס שמציעים במפלגות החרדיות: "אם לא קובעים ייעדי גיוס זה לא חוק, זה צחוק מהעבודה. נתניהו מוכר את הגיוס לצה"ל כבר שנים כדי שליצמן ודרעי יוציאו אותו מהכלא. עכשיו גם מנסים לגרום לליברמן למכור כל דבר שהוא נשבע או הבטיח לו."

עוד אמר לפיד: "הם כבר סגרו את חוק הגיוס. הם ינהלו ויכוח על חוק הגיוס, זה מציל את ליברמן, כי אז אולי ישכחו שהוא הבטיח שהוא לא ישב במקום שבו לא מבטלים את חוק המרכולים ובמקום שבו מעלים תקציבים בלי הבחנה".

לפיד אף הסית נגד הציבור החרדי עם עובדות שקריות כאשר אמר "אנחנו נמצאים במצב שבוא אם קוראים לך משה ואתה סבא בן 80 שנלחם בכל מלחמות ישראל ונפצע אתה תקבל 2,432 שקלים מהמדינה, אבל אם קוראים לך משה ואתה תלמיד ישיבה בן 19 שהשתמט מגיוס אתה תקבל קצבה של 7,800 שקלים מהמדינה. זה לא יכול לעבור, ליברמן לא יכול להרשות לעצמו להיכנס לממשלה כזו".

ח"כ מיכאל מלכיאלי ש"ס הגיב לדברי יאיר לפיד "יאיר, הסתה שלך כנגד המגזר החרדי, מגיעה לשיאים חדשים. לספר שאברך שיושב ולומד מקבל 7,800 לחודש, הינו שקר גס שנועד לתאר את החרדים כסחטנים- תפסיק עם זה ועשה טובה סע לחו"ל לטייל".

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב "לפיד בוחר לשקר כדי להסית נגד הציבור החרדי ולומדי התורה ולסכסך ביננו. הוא אמר ברדיו שאברך מקבל 7,800 ש"ח לחודש!! שקר גס. מספר מדומיין ומנותק מהמציאות. כיהודים סבלנו מספיק מאלה שהעלילו עלינו עלילות שקשורות לכסף. יאיר, תתנצל".

הפרשן הפוליטי מני גירא דיווח כי ‏כמה וכמה נושאים אידישקייט במו"מ הקואליציוני, מתואמים בין יהדות התורה לאיחוד הימין. הבוקר כשסמוטריץ' הגיע לפגישה מתואמת בלשכת ח"כ אשר, הוא זכה לברכות על מאבקו נגד שקרי לפיד המסית בערב יום הזיכרון נגד החרדים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יאיר לפיד כנראה לא למד ליבה והוא לא יודע כנראה לקרוא. היה כתוב שתלמיד ישיבה מקבל 780.0 שח לחודש והוא קרא בלי הנקודה. זה הכל.

יאיר, תאמר לי בבקשה איך עושים את זה? אני אמור לדבריך לקבל הרבה כסף, אך זה עדיין לא הגיע.

האמת צודק. אני ראיתי בנו עיניי שהם מקבלים סכומים כאלה.

אדם לא רלונטי שציבור ריק ממושגים שותה את דבריו מחוסר זמן ויכולת לברר את הפרטים.ואח"כ יטענו על ביבי שמפלג את העם.בושה וחרפה.

שכחתם שהוא לא יודע חשבון? לא לימדו אותו שלמס' 780 קוראים שבע מאות שמונים… הוא ראה שם 0 אז הוא חשב שזה נקרא "שבעת אלפים שמונה מאות…

הוא הוסיף את עצמו בסוף 0 וכך נוצר מ780 7800

יאיר אתה צודק אנחנו לומדי התורה מורידים את כל השפע לעולם והעולם מקבל בזכותנו מיליירדים הבעי'ה רק שאתם גונבים לנו את זה….

אין לך בושה אם את חיה בבית של תורה איך את יכולה לדבר כך
ואגב לאכפת לי בכלל להרשם לכולל של יאיר לפיד למישהו יש את המספר לא רע לקבל 7800

…"אני ראיתי במו עיני שהם"…???ומתוך שהוציא עצמו מן הכלל….
לאיזה ציבור האזרחית שייכת?אתמהה!

למה לא מגישיבים תביעת דיבה נגד לפיד??
איפה כל העסקנים שלנו??

יאיר לפיד= המסיט הלאומי.
למה לא עוצרים אותו ומשליכים לכלא.
הוא מסכן את ציבור החרדים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו