צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"משבש חקירה ומעלים ראיות": הוארך מעצרו של הנהג הפוגע

בית משפט השלום בירושלים האריך בחמישה ימים את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, החשוד בתאונת הפגע וברח בירושלים לפני שלושה שבועות. על פי החשד, סנדרוסי פגע בילד בן 11 ופצע אותו אנושות, ולאחר מכן המשיך בנסיעה והפקיר אותו על הכביש

בית משפט השלום בירושלים האריך היום זו הפעם השלישית, בחמישה ימים את מעצרו של החשוד בתאונת הפגע וברח בירושלים נתנאל סנדרוסי. מדובר בהארכת המעצר השלישית לאחר שסנדרוסי הסגיר את עצמו בתחילת שבוע שעבר. במקביל, מצבו של הנער שנפגע בתאונה מוסיף להיות אנוש.

גם כעת החוקרים עדיין לא בטוחים אם היה זה סנדרוסי או החשוד השני, גמליאל, שנהג ברכב בעת התאונה. מאז שסנדרוסי מסר את גרסתו, לפיה לא היה במכונית בזמן הדריסה, הוא שומר על שתיקה.

נציג המשטרה אמר בדיון: "כל המעורבים באירוע, גם חשודים וגם נחקרים, מתנהלים בצורה עבריינית. משבשים את החקירה ומעלימים ראיות".

לטענת נציגי המשטרה, "הגרסה של החשוד סנדרוסי כפי שנמסרה בחקירות, בושלה ככל הנראה בזמן שהוא היה בבריחה מהמשטרה".

במקביל, מוסיף להיות קשה מצבו של הילד בנימין בייגל אייזן בן ה-11 שנפצע אנוש בתאונה שאירעה במהלך חול המועד פסח. שמו לתפילה: חיים בנימין בן שושנה רייזל.

מעדויותיהם של עדי ראיה לתאונה לא עלתה תמונה ברורה, האם הנהג נסע באור אדום ופגע בילד שעבר לתומו בכביש, או שהילד הוא זה שהתפרץ לכביש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו