ליאון מבטיח: פתרון לבעיית התחבורה ברמת שלמה – בתוך חודשים ספורים

ראש העיר ירושלים ביקר במנהל הקהילתי ברמת שלמה והתייחס לשורה של סוגיות עירוניות ושכונתיות שעל סדר היום בשכונה, ליאון התחייב לטפל באופן מיידי במטרדים השונים בשכונה, לסיים את בניית חדר הכושר במינהל ולקדם את בניית שלוחת המינהל הקהילתי

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, ערך ביום שני השבוע ביקור מיוחד במנהל הקהילתי ברמת שלמה. לסיור התלוו מנכ"ל העיריה מר יצחק לארי, והצוות הבכיר של עירית ירושלים

את פניו של ראש העיר קיבלו הרב מרדכי קסלר, יו"ר המנהל הקהילתי ועזרא ברגר, מנהל המינהל הקהילתי רמת שלמה.

במהלך הסיור התייחס ליאון לבעיית התחבורה הציבורית, בניית המחלף בכניסה לשכונה ולבעיית הפקקים הרבים במקום. "העניין בטיפול ובראש מעייניה של מערך התחבורה בעיר. בתוך חודשים ספורים נגיע לסיום הסאגה ופתרון הבעיה".

בהמשך הביע ראש העיר את התרשמותו ושביעות רצונו מהתנהלות המנהל, וציין כי הוא רואה בו מודל עבור כל המנהלים הקהילתיים בעיר. "נדיר למצוא מנהל קהילתי שמושך אליו משרדי ממשלה שרואים בו גוף עוצמתי דיו כדי לחבור אליו למיזמים שונים. העובדה הזאת לא נעלמה גם מעיניהן של חברות מובילות במשק שמעניקות חסות לאירועים השונים מתוך הבנה והכרה בעוצמתו של המנהל".

לאחר מכן העלו נציגי השכונה שורה של בעיות מקומיות, ביניהן: פינוי האשפה, בניית חדר הכושר במינהל , היעדר מקום פעילות למועדוניות צמי"ד, חוסר במקום פעילות לקשישים ונוער מתמודד, כביש הכניסה לשכונה ועוד.

בתגובה אמר ליאון: "שכונת רמת שלמה חשובה לי מאוד, אני מכיר לעומק את פעילות המינהל הקהילתי. אני אגדיל את התקציבים כנדרש לנוער ולמבוגרים, חדר הכושר יושלם בעז"ה עוד השנה , אדאג להגברת מערך ניקיון השכונה; ואתם תהיו השכונה הראשונה להחלפת הפחים המוטמנים שיש היום לפחים מוטמנים גדולים יותר כחלק מהחלפת הפחים בשכונות בירושלים". בנוסף הבטיח ליאון לשדרג את גני השעשועים בשכונה ולרבד מחדש מספר רחובות.

ראש העיר התייחס לנושא הקצאת הקרקעות בשכונה ואמר כי מעתה הוא יבחן לעומק את הקצאות הקרקעות, וצרכי השכונה יהיו בראש סדר העדיפויות. ראש העיר הורה לצוותו לבחון מיד את קידום בניית מבני הציבור בשטחי ההרחבה ברמת שלמה. כמו כן ציין ראש העיר את רצונו בבניית שלוחת המינהל שתכלול מועדוני קשישים ומרכזי פעילות נוספים לצרכי השכונה.

בסיום הדברים בירך ראש העיר את ראש המנהל ומנהל המנהל, וציין שוב את שביעות רצונו מתפקודו המצוין של המנהל בהובלתם. "אני נהנה מההתפתחות של השכונה ומתפקודו המצוין של המנהל".

חבר המועצה לשעבר ותושב השכונה הרב יעקב הלפרין אמר: "אנחנו שמחים שיש לנו ראש עיר כמו משה ליאון, זה לא מובן מאליו. אין לי ספק שהקדנציה הקרובה תהיה טובה, כבר אנו רואים את השינוי בירושלים".

בסיום הביקור הוענקה לראש העיר מגילת הוקרה מהמנהל ושי מנציגות בנות פרויקט "מחול על גלגלים" שהודו לראש העיר על העזרה בפיתוח הפרויקט שהפך לשם דבר בעיר.

הפרוייקט, כפי שמעיד עליו שמו, הוא מיזם פורץ דרך ללימודי מחול עבור בנות ונשים בעלות מוגבלויות פיזיות שונות. מידי שנה מפיק המנהל מופע מיוחד ומרגש בהובלת התלמידות. השנה ייערך המופע בתיאטרון ירושלים כשהביקוש להשתתפות בו בשיאו, כאשר מאות הכרטיסים שהוצאו למכיר כבר נחטפו, וכעת – יותר מחודש לפני האירוע – נותרו כרטיסים בודדים בלבד.

 

 

 

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא לא אמר איך הוא יעשה את זה אבל יתכן שאפשר לסמוך עליו ומה שחשוב מאוד שגם הבעיה ברמות ובפרט ברמות ד' וחלק מא' יטופל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו