Yonatan Sindel/Flash90

ברגע האחרון: עורך דינו של נתניהו פנה ליועמ"ש לקביעת שימוע

עו"ד עמית חדד פנה לאנשי לשכת היועמ"ש לקביעת המועד, כשהדד-ליין לקביעת מועד כזה הוא היום. חדד טוען כי היקף חומרי החקירה ועיסוקי נתניהו אינם מאפשרים לעמוד במועד שקבע היועמ"ש, 10 ביולי, ולכן מבקש לקיים את השימוע בעוד כמה חודשים

למרות שעורכי דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו טענו כי היקף חומרי החקירה ועיסוקיו של ראש הממשלה אינם מאפשרים לעמוד במועד שקצב לו היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. פנה היום (שני) עו"ד עמית חדד המייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אל אנשי לשכת היועץ המשפטי, במטרה לקבוע מועד שימוע לראש הממשלה בפרשות בהן הוא חשוד. יצוין כי היום זה המועד האחרון שבו יכול חדד לפנות ליועמ"ש לטובת קביעת השימוע לנתניהו.

בשלב הזה עדיין אין תעריך מוסכם בין הצדדים. כאשר רק בימים האחרונים הדגיש עו"ד עמית חדד כי לא יוכל לעמוד בלו"ז שקצב לו היועץ המשפטי, עד 10 ביולי. פרקליטי ראש הממשלה מבקשים לקיים את השימוע בעוד כמה חודשים, אך היועמ"ש אינו מסכים להצעה זו.

עו"ד חדד הוא זה שאסף את חומרי החקירה מלשכת היועמ"ש לאחר שפרקליטיו, עורכי הדין נבות תל צור ופיני רובין סירבו לאסוף את החומרים בשל סכסוך על תשלום שכר הטרחה שלהם.

כזכור, גורמים במשרד המשפטים אומרו שאם בסביבת ראש הממשלה מנסים להרוויח זמן כדי לדחות את התהליכים, הם טועים. בכוונת היועמ"ש לבצע את השימוע במועד שנקבע, ב-10 ביולי. עוד צוין בחדשות 12 כי פרקליטי החשודים האחרים אספו את חומרי החקירה.

הדבר עמד בסתירה מסוימת להכרזות של נתניהו לאורך התקופה האחרונה לפיהן בשימוע כל החשדות נגדו "יתרסקו" ותיקי החקירה נגדו כלל לא יגיעו לבית המשפט. אבל ייתכן והסיבה לכך נובעת מהרצון של נתניהו ופרקליטיו להימנע מלחשוף את הקלפים שלהם בפני הפרלקיטות ועל כן לוותר על הזכות לשימוע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו