depositphotos צילום

יוצאים למסע: מה עסק קטן צריך בשביל לצאת לדרך?

ההתרגשות בשיאה, העסק שתמיד חלמתם עליו עוד מעט הופך להיות מציאותי, וודאי פתחתם דף עסקי ברשתות החברתיות, סיפרתם לכל החברים ואפילו בקשתם תמיכה ועידוד מכל בני המשפחה. אולם, דקה לפני שיוצאים למסע, חשוב להכיר כמה תחנות בדרך מהן תוכלו לשאוב השראה ואפילו למנף את העסק קדימה

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

הכל מתחיל בבחירת שירותי סליקה ממוקדים

לא משנה איזה עסק יש ברשותכם, בין אם הוא חנות ממשית, מכירה ביתית ואפילו חנות אונליין, נושא סליקת האשראי הוא אחד הנושאים החשובים שתתקלו בו. כיום מרבית מאזרחי ישראל מעדיפים לשלוף את כרטיס האשראי שלהם בכל רכישה, מאשר לשלם במזומן. לאומי קארד עסקים פלוס מפעילה תכנית עסקים + המיועדת לעסקים קטנים ומאפשרת להם ליהנות ממגוון אפשרויות סליקה. בין היתר לאומי קארד מעניקה מוצרי סליקה ואשראי מגוונים הכוללים קבלת תשלום באמצאות אפליקציית לאומי קארד בטאבלט או בסמארטפון.

מלבד זאת, תכנית עסקים + כוללת גם  חבילת פרסום חינם לעסק ועוד מגוון תכניות שונות לעסקים קטנים ובינוניים, ולכן כדאי להתעניין בחבילות ובשירותים המוצעים. באתר החברה תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי ולבחור מבין האופציות המוצעות לכם.

בניית תכנית עסקית כאבן דרך במסע

אין כמו להתחיל את תכנון העסק עם יועץ עסקי בעל ניסיון שיוכל לסייע לכם למנף את העסק ולמצוא פתרונות יצירתיים לכל בעיה. ידוע כי לא תמיד יש באפשרותם של עסקים קטנים בתחילת דרכם לממן את שירותיו של יועץ עסקי, ולכן ניתן לפנות למעוף לעסקים המציעה מערך שטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה. את סניפי מעוף תוכלו למצוא פרוסים בכל רחבי הארץ, שם ממתינים לכם יועצים עסקיים בתחומים שונים שיעניקו לכם שירותי ייעוץ תמורת תשלום סמלי. בין היתר תקבלו במעוף עסקים ייעוץ לבניית תכנית עסקית, הדרכות עסקיות, ייעוץ לגבי מקורות מימון וגיוס ומגוון מסלולים בהתאמה אישית.

גוף נוסף הפעיל למען עסקים קטנים ובינוניים הוא מרכזי מ.ט.י (מרכזי טיפוח יזמות) הפועלים ב-25 ערים שונות ברחבי ישראל מטעם משרד הכלכלה. במרכזים תוכלו ליהנות ממגוון רחב של בעלי מקצוע המלווים יזמים ובעלי עסקים קטנים ומעניקים להם שירותי ייעוץ מגוונים כמו ייעוץ עסקי, ייעוץ פיננסי, הפנייה לקרנות סיוע לקבלת מימון ועוד.

סיוע ספציפי בגיוס הון ואשראי

הסוכנות לעסקים קטנים הפועלת מטעם משרד הכלכלה, מסייעת לעסקים קטנים ובינוניים בכל הקשור לתכניות אשראי, ליזמים ועסקים קטנים בתחילת דרכם. בשונה ממעוף עסקים ומרכזי מ.ט.י, הסוכנות מתמקדת בגיוס כספים באמצעות כלי סיוע מסובסדים. שירותי הסוכנות ניתנים בכל רחבי הארץ.  כמו כן, חשוב לדעת שישנם גופים נוספים המסייעם לעסקים קטנים בגיוס הון כמו 'קרן שמש לעידוד יזמים צעירים' ועוד רבים.

מיתוג, וזה לא רק לוגו

פתיחת עסק בעידן המודרני דורשת מיתוג חזק עם נוכחות, גם אם מדובר בעסק קטן, שהרי תדמית העסקת נבנית דווקא בצבעים ובמסרים שאנו מעבירים לקהל שלנו. אולם, לא תמיד יש לבעלי עסקים קטנים את התקציב הדרוש להשקעה במיתוג ופרסום, ולכן הבאנו בפניכם כמה דרכים להוזלת העלויות. ראשית, את מיתוג ולוגו החברה תוכלו לרכוש דרך אתרי אינטרנט שונים המציעים עיצוב לוגו ומיתוג בעלויות נמוכות כמו פייבר ועוד רבים וטובים. לגבי תקציבי פרסום, תוכלו להתייעץ עם יועצי מעוף עסקים המציעים ייעוץ שיווקי על ידי מומחי פרסום שיוכלו להמליץ לכם על אפיק הפרסום המדויק לעסק שלכם.

לסיכום, פתיחת עסק היא סוג של מסע, כאשר בדרך עלינו ללקט מידע חיוני שיסייע לנו לצלוח את האתגר. ככל שנלקט יותר מידע, כך נוכל להגיע ליעדים חדשים. אנו ממליצים לכם לפנות לכל הגורמים שיוכלו למנף את העסק שלכם, במיוחד לגורמים והגופים שציינו בכתבה ודומים להם.

בהצלחה!

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture