צילום: פלאש 90

גורמים פוליטיים: "ליברמן מתעקש על חוק הגיוס – רחוקים מפריצת דרך"

ברקע הדיווח הבוקר כי הושגה התקדמות בשיחות בין ראש הממשלה בניין נתניהו ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, גורמים המעורים במו"מ הקואליציוני אומרים לחדשות 13 כי "ליברמן מתעקש על העברת חוק הגיוס כלשונו - רחוקים מפריצת דרך להסכם"

ברקע הדיווח הבוקר כי הושגה התקדמות בשיחות בין ראש הממשלה בניין נתניהו ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, גורמים המעורים במו"מ הקואליציוני אומרים לחדשות 13 כי "ליברמן מתעקש על העברת חוק הגיוס כלשונו – רחוקים מפריצת דרך להסכם".

על פי הדיווח הבוקר בווינט, הושג ביניהם סיכום עקרוני לפיו אם מפלגתו של ליברמן תצטרף לקואליציה, הוא יקבל את תפקיד שר הביטחון, בו כיהן גם בממשלה הקודמת והתפטר. עוד דווח כי בכל הנוגע לדרישותיו של ליברמן לנהל את תיק הביטחון התקבלו על פי קווי יסוד שונים ביחס לטיפול החמאס ברצועת עזה "כדי לא לחזור לנקודת ההתחלה לאחר שהחליט כבר להתפטר מתפקיד זה", כדברי גורמים במשא ומתן.

בנוסף, מסתמן כי מפלגתו של ליברמן, שקיבלה חמישה מנדטים בבחירות האחרונות, תקבל גם את תיק הקליטה עבור מספר 2 בישראל ביתנו, עודד פורר, שכיהן בעבר כמנכ"ל משרד העלייה והקליטה. ישנה מחלוקת בין נתניהו לליברמן על כך שנציג של ישראל ביתנו יישב בוועדת הפנים של הכנסת. אולם בכל הנוגע לדרישותיו של ליברמן לשוב לתיק הביטחון נראה כי ה"דיל" כמעט וסגור.

בנוסף, פגישת המשא ומתן שאמורה הייתה להתקיים בשעה זו בין איחוד מפלגות הימין לצוות המו"מ מטעם הליכוד, נדחה בשל אילוצי לוח זמנים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בסוף הכל נשמע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו