צילום: פלאש 90

בדרך לבחירות? בליכוד מאיימים לפזר את הכנסת בימים הקרובים

במפלגת הליכוד טוענים כי השיחות עם השותפות העתידיות הגיעו למבוי סתום ובמצב העכשווי לא נראה כי ישנם סיכויים גדולים להרכיב ממשלה. בעקבות כך, בליכוד שוקלים להעלות את החוק לפיזור הכנסת בימים הקרובים ולהכריז על בחירות חדשות

המשא ומתן הקואליציוני שמתנהל בשבועות האחרונים בעיקר דרך התקשורת, כאשר כל צד מעלה את רשימת הדרישות ומתבצר יותר ויותר בעמדותיו, נראה ככזה שיוביל את ישראל לבחירות חוזרות.

במפלגת הליכוד טוענים כי השיחות עם השותפות העתידיות הגיעו למבוי סתום ובמצב העכשווי לא נראה כי ישנם סיכויים גדולים להרכיב ממשלה. בעקבות כך, בליכוד שוקלים להעלות את החוק לפיזור הכנסת בימים הקרובים ולהכריז על בחירות חדשות.

על פי הדיווח בכאן 11, מזכירות הליכוד צפויה לאשר בהמשך היום את ביטול הפריימריז למפלגה, מה שאומר כי הרשימה העכשווית היא זו שתהיה בבחירות אם תתקיימנה.

בנוסף, מפלגת הליכוד העבירה ליו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון הצעה לריצה משותפת במידה וילכו לבחירות חוזרות. גורמים במפלגה טוענים שהסיכוי לכך גבוה, ושיו"ר כולנו שוקל את ההצעה וטרם החליט.

מהליכוד נמסר: ראש הממשלה נתניהו מגבש פתרון שיאפשר הקמת ממשלת ימין יחד עם חוק הגיוס. במקביל, במידה וליברמן ימשיך להתעקש על הפלת הממשלה, הליכוד החל בהיערכות לקראת בחירות. בשלב זה לא התקבלה החלטה על פיזור הכנסת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו