צילום: פלאש 90

"פרסומים שקריים": השרה שקד מכחישה ריצה משותפת עם ליברמן

ברקע הדיבורים על הליכה מחודשת לבחירות, שרת המשפטים היוצאת איילת שקד מכחישה את הפרסומים על ריצה משותפת עם ליברמן בבחירות הקרובות. לפוליטיקה חוקים משלה ואי אפשר לדעת מה יהיה עד יום רביעי. עם זאת, הפרסומים אינם נכונים"

שרת המפשטים היוצאת איילת שקד מתייחסת לפרסומים הבוקר ולפיהם, במידה ויתקיימו בחירות חוזרות הרי שתצטרף לרשימת ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן. בכנס לשכת עורכי הדין הכחישה את הפרסומים על ריצה משותפת עם אביגדור ליברמן: "לפוליטיקה חוקים משלה ואי אפשר לדעת מה יהיה עד יום רביעי. עם זאת, הפרסומים בענייני אינם נכונים".

כזכור, הבוקר פורסם כי יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס למשבר בהרכבת הממשלה החדשה והבהיר כי יצביע היום בעד הצעת החוק לפיזור הכנסת, והליכה לבחירות. "אצביע בעד פיזור הכנסת ובחירות חוזרות. אשמח לרוץ יחד עם איילת שקד בבחירות הבאות", כך על פי פרסום שהוכחש כאמור על ידי שקד.

גם יו"ר ישראל ביתנו הכחיש את המגעים מול שקד בריאיון לרדיו רק"ע אמר כי "הולכים לבחירות באותו ההרכב בדיוק, לא הזמנו את איילת שקד ולא ניהלנו איתה שום מו"מ. זה ספין זול".

נציין כי הבוקר ח"כ עודד פורר טען בראיון לגלי צה"ל: "לא הציעו שום פשרה, הציעו לנו פייק פשרה. עובדים על הציבור. חוק הגיוס הוא חוק של פשרות – תקבלו אותו ונקים ממשלת ימין תוך שעתיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו