צילום: פלאש 90

סיעות הקואליציה סיכמו: זה התאריך לבחירות חדשות

במפלגת הליכוד סימנו את התאריך ג' באלול כתאריך היעד לבחירות החוזרות. אך במפלגות החרדיות התנגדו לכך כיוון שמדובר בתחילת זמן אלול ולכך הציעו לקיים את הבחירות בתאריך כ"ו אב. הצעה שהתקבלה על ידי כל סיעות הקואליציה

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראשי סיעות הקואליציה נפגשו בשעה האחרונה והחליטו כי במידה ולא תורכב ממשלה, ותעבור ההצעה לפיזור הכנסת – הבחירות יתקיימו בכ"ו באב.

בתחילה, במפלגת הליכוד סימנו את התאריך ג' באלול כתאריך היעד לבחירות החוזרות. אך במפלגות החרדיות התנגדו לכך כיוון שמדובר בתחילת זמן אלול ולכך הציעו לקיים את הבחירות בתאריך כ"ו אב. הצעה שכאמור התקבלה על ידי סיעות הקואליציה.

אפשרות נוספת שהועלתה היא לקיים את הבחירות לאחר חגי תשרי, אך לנוכח החיוב בחוק לקיים את הבחירות בתוך 90 ימים מרגע ההכרזה, נקבע התאריך לכ"ו באב.

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הניח הבוקר רשמית על שולחן הכנסת את הצעת החוק לפיזור הכנסת. בליכוד מתכננים לכנס ב-16:00 את הוועדה המסדרת בראשותו של זוהר, בכדי לתת להצעת החוק פטור מחובת הנחה של 45 יום, ולאחר מכן להביא אותה לאישור מליאת הכנסת בקריאה טרומית, כך שעד יום רביעי יהיה ניתן לאשר אותה בקריאה שנייה ושלישית.

בתוך כך, יו"ר צוות המשא ומתן הקואליציוני השר יריב לוין אמר בשיחות עם חברי כנסת על המצב הפוליטי, "צריך נס כדי שלא יהיו בחירות חוזרות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבל בתאריך הזה כל הבחורי ישיבה בחופש וכן האברכים….
זה יגרום לאחוז הצבעה נמוך…וכן הפסדים לכל נותני שירות…האטרקציות וכו….

אפשר באותה הזדמנות לחוקק חוק נגד תעמולת בחירות בסלולרי?
משהוא בסגנון שחברות הסלולר יחזיקו רשימה של בעלי מכשיר שרוצים לחסום תעמולה.

מיוחד לחסידי סאטמר יום "כו"אב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו