שר התחבורה אומר לא! לאופניים ביום כיפור

עיריית תל אביב החליטה השנה להשכיר אופניים במסגרת פרוייקט תל אופן ביום הכיפורים ללא תוספת תשלום. שר התחבורה כץ אמר בתגובה: אם כך יהיה, אסגור את הברז ולא יועברו תקציבים נוספים לפרוייקט.

פרוייקט תל אופן מציע לתושבי תל אביב המנויים בפרוייקט לשכור אופניים ליום הכיפורים ללא תשלום. שר התחבורה אמר בתגובה, אם לא תחזרו בכם – אפסיק את תמיכת המשרד בפרוייקט כולו.

קרא עוד:

[postim]

שר התחבורה ישראל כץ פנה היום (ראשון) לראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי וביקש ממנו לחזור בו מהחלטתו להשכיר אופניים במסגרת הפרוייקט למנויים ביום הכיפורים ללא תשלום. החלטה זו תגרום לעידוד השכרת האופניים ותגרום לחילול רב יותר של היום המקודש ביותר לעם היהודי.

השר כץ אמר, במידה וחולדאי לא יחזור בו מהחלטתו, אאלץ להפסיק את כל כספי התמיכה של משרדי לפרוייקט. זו חציית קו אדום וזלזול מוחלט ביום הקדוש ביותר ליהודים תקף כץ.

השר אמר עוד כי אינו מתכחש לתרומת הפרוייקט באופן כללי והסביר כי לא לחינם תמך בו ודאג לתקציבים רבים עבור הפעלתו, כמו גם עבור סלילת מסלולים מיוחדים לרוכבי אופניים ברחבי העיר. עם זאת, "אם חולדאי ישבור את כל הכללים ויפגע ביום המקודש ליהודים, אפסיק את כל כספי הסיוע והתמיכה של המשרד בפרויקט", דברי כץ.

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה כי "מצער" שהוא לא בדק את הפרטים בנושא שירותי "תל אופן" ביום כיפור טרם הודעתו לעיתונות בנושא. "בניגוד לדברי שר התחבורה, מערכת ה'תל אופן' לא תופעל ביום כיפור ולא ניתן יהיה לשכור אופניים במהלך היום", הוסבר בתגובה. "המנויים השנתיים יוכלו לשכור אופניים ללא תשלום לפני החג ולהחזירם בצאתו, כך שאין כל פגיעה בקדושת יום כיפור בפעולה זו".

תשובה ממש לא מספקת בהתחשב בעובדה שחילול היום יהיה בכל מקרה, אין שום הבדל אם המנויים יקחו את האופניים וישלמו עליהם או לא. השר לא מעוניין שיום כיפור יתחלל ועוד ע"י תקציב של העירייה.

אנו נמשיך לעקוב ונעדכן אתכם בהתפתחויות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף סוף יש מישהו עם קצת שכל בקדקוד…

תשובה בזויה. יקחו לפני, יחזירו אחרי. מה לדעתו הם יעשו באופניים שיקחו? מנגל?! שזירת פרחים?! הרי ברור שירכבו עליהם בראש כל חוצות, תשלום או לא זה כבר לא משנה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו