מדבקות הילדים יקראו: "אל תשאיר אותי ברכב"

לאחר הטרגדיה בברכפלד בה נשכח ילד ברכב והתגלה כעבור מס' שעות ללא רוח חיים, 'איחוד הצלה' מרעננים את קמפיין המדבקות "אל תשאירו אותי לבד ברכב" ומקווים שזה יועיל למנוע מקרים דומים ח"ו.

לנוכח הטרגדיה שהתרחשה בשבוע האחרון במודיעין עילית כאשר ילד בן שנשכח ברכב התגלה כעבור שעות כשהוא ללא רוח חיים, שבים וקוראים בארגון 'איחוד הצלה' להורים ולבעלי רכבים לבדוק את הרכב לאחר נסיעה עם ילדים, כדי לוודא שאף ילד לא נותר ברכב חלילה.

קרא עוד:

[postim]

לפני כחצי שנה השיק 'איחוד הצלה' קמפיין נרחב בנושא שהופץ בארבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית וערבית. במסגרת הקמפיין, שנערך תחת הכותרת "אל תשכחו אותי לבד ברכב", חילקו 1,800 החובשים המתנדבים בארגון עשרות אלפי מדבקות תזכורת להדבקה על הרכב.

כעת, לנוכח האסון, מרעננים ב'איחוד הצלה' את הקמפיין שיופץ שוב בכל רחבי הארץ ובמגוון שפות.

"הקמפיין שזכה לתהודה גדולה נוצר מתוך תחושה של אחריות לשלום הילדים, לאחר מספר מקרים דומים בעבר", מספר נשיא 'איחוד הצלה', אלי ביר, שיזם את הקמפיין. "באופן אישי נחשפתי לטרגדיה כזו לפני כשנה, לאחר שבתו של אדם שאני מכיר נשכחה ברכב ומתנדבים שלנו מצאו אותה ללא רוח חיים. כששמעתי על המקרה מיד נזכרתי בבת שלי, שהיא באותו גיל, והבנתי שחובה עלי לעשות משהו בנדון.

"לצערנו, התופעה של ילדים שנשכחו ברכבים פרטים או ברכבי הסעות היא נפוצה בכלל המגזרים", מוסיף אלי ביר. "בחום השורר בישראל בימי הקיץ, כאשר הטמפרטורה ברכב סגור יכולה להגיע לטפס במהירות זו סכנת חיים להישאר ברכב נעול אפילו לכמה רגעים. על מנת למנוע מוות ואסון מיותר, חובה לבדוק שכל הילדים יצאו מהרכב והמדבקה על שמשת חלון הנהג תזכיר זאת. אם הצלחנו להציל ילד אחד בזכות הקמפיין, כל המאמץ שהשקענו היה כדאי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תזכו למצוות על היוזמה!!! אם תצליחו להציל ילד אחד בזכות הקמפיין, כל המאמץ שהשקעתם היה כדאי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו