Flash90

בדרך לקאמבק? ברק תוקף את האופוזיציה: "נכנעה לנתניהו"

רה"מ לשעבר אהוד ברק שניטען כי מתכנן לחזור לזירה הפוליטית לקראת הבחירות, מפרסם היום סרטון בו הוא תוקף בחריפות את האופוזיציה. "לישראל נמאס שאין מול נתניהו מי שמוכן להיאבק ככל שיידרש - עד שננצח". ברק קרא לשילוב כוחות ואיחוד

ברקע הדיווחים על קאמבק פוליטי של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בבחירות הקרובות, פרסם היום (שישי) ברק סרטון ברשתות החברתיות בו תקף בחריפות את האופוזיציה בראשות 'כחול לבן' שלטענתו "נכנעים לנתניהו". ברק אמר: "לישראל נמאס שאין מול נתניהו מי שמוכן להיכנס לזירה ולהיאבק מאבק בוטה ואכזרי ככל שיידרש – עד שננצח"

בסרטון שפרסם ברק בטוויטר, אמר: "נתניהו טובע בחקירות ואישומים ובחולשתו לא מצליח אפילו להקים ממשלה. ובאופוזיציה? תבהלה. נכנעים לנתניהו. הבחירות החוזרות הן שערורייה. מאפשרים לחשוד בפלילים למנות שר משפטים? מבקר מדינה?". ראש הממשלה לשעבר שב ותקף את התנהלות האופוזיציה,"הם מתכננים לרוץ שוב באותן המפלגות שהפסידו גם אם פירושו להפסיד עוד פעם ועוד פעם השתגעתם?" טען ברק והוסיף "יותר ממיליון ישראלים הצביעו שינוי בבחירות האחרונות".

ברק קרא לשילוב כוחות באופוזיציה והצגת חזית אחידה מול ראש הממשלה נתניהו. "לעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאות שונות זאת אי שפיות", אמר. "אם לא נסיק מסקנות מהבחירות הקודמות ישראל תפסיד שוב למאחז העיניים, המסית והמפלג. זה הזמן לשלב כוחות וידיים ולפעול". ברק הוסיף ותקף את האופוזיציה הנוכחית: "לישראל נמאס שאין מול נתניהו מי שמוכן להיכנס לזירה ולהיאבק מאבק בוטה ואכזרי ככל שיידרש – עד שננצח"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ראינו כבר מה שאתה יודע, לברוח מלבנון כמו מוג לב, ועדיין אוכלים את הבושה הזאת

הוא לא קולט שיש הרבה יותר מאשר מליון שבחרו אחרת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו