Haytham Ashtiyeh / Flash90

תקרית חריגה בשכם: חילופי אש בין צה"ל למנגנון הפלסטיני

מושל שכם, איברהים רמדאן, הגיב על הדיווחים הפלסטינים כי פעיל אחד ממנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית נפצע מירי צה"ל, ואמר לכלי תקשורת פלסטיניים כי "לא נפתחה אש לעבר צה"ל שהצדיקה את הירי". צה"ל: "האירוע יתוחקר"

מקורות פלסטיניים מדווחים: כוחות צה"ל צרו הלילה על מטה מנגנון הביטחון המסכל בשכם, אחד ממנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית. על פי הדיווחים, הכוחות ירו באש חיה לעבר המטה, והביאו לפציעתו באורח קל של פעיל מנגנונים אחד.

מושל שכם, איברהים רמדאן, הגיב על הדיווחים הפלסטינים כי פעיל אחד ממנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית נפצע מירי צה"ל, ואמר לכלי תקשורת פלסטיניים כי "לא נפתחה אש לעבר צה"ל שהצדיקה את הירי".

מדובר צה"ל נמסר: במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל וכוחות שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש 18 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב"ט. החשודים הועברו לחקירת כוהב"ט.

בנוסף, במהלך פעילות של לוחמי צה"ל למעצר פעילי טרור בעיר שכם התפתחו חילופי ירי בין לוחמי צה"ל לבין מי שזוהו על-ידי הכוח כחשודים. בדיעבד התברר כי מדובר באנשי מנגנונים פלסטינים. אין נפגעים. האירוע יתוחקר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו