צילום: הדס פרוש / פלאש 90

מסתמן: אהוד ברק החליט להתמודד בבחירות הקרובות

רה"מ לשעבר וסגן הרמטכ"ל לשעבר נפגשו בשבוע שעבר ודנו באפשרות של שיתוף פעולה במפלגה חדשה, ברק שוקל לצרף אליו גם את ציפי לבני • כעת ברק פועל מול גורמים בעבודה כאשר הוא מנהל מגעים עם ח"כ שמולי וגם עם ח"כ עמיר פרץ

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק נערך להקמת מפלגה חדשה, בדומה למפלגת עצמאות שאותה הקים עם עזיבתו את מפלגת העבודה כך דווח הערב בחדשות 12.

ברק מעוניין לצרף למפלגה שמות בולטים בפוליטיקה בעבר ואולי בעתיד, כמו ציפי לבני, דן מרידור, אלוף במילואים יאיר גולן ואף ייתכן כי הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט יצטרף. לאחר שיקים אותו, ברק מתכוון לעמוד בראש המפלגה.

כעת ברק פועל מול גורמים בעבודה כאשר מצד אחד הוא מנהל מגעים עם ח"כ איציק שמולי ומצד שני במגעים גם עם ח"כ עמיר פרץ, כדי לשמור על אופציות מכל הכיוונים במקרה שאחד מהשניים ינצח במירוץ על מפלגת העבודה.

בתגובה שפרסם אהוד ברק לאחר הפרסום כתב: "הערב ניכרה התעניינות בתכניותיי בתחום הפוליטי. ככל שיהיה לי מה לומר תראו ותשמעו זאת ממני ישירות. כל השאר בשלב זה – רכילות.

בתחילת החודש דווח כי ראש הממשלה לשעבר שוקל ברצינות לשוב לזירה הפוליטית ולרוץ בראש רשימה עצמאית. בנפרד, סגן הרמטכ"ל לשעבר אמר בתחילת החודש ב-103FM כי מה שהתרחש לאחרונה במדינה הוא "חרפה" וכי הוא שוקל הצטרפות לחיים הפוליטיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו