הרב מוזס: כל ילדי החינוך המיוחד החרדי שובצו בכיתות לימודים

נמצא הפתרון לילדי החינוך המיוחד בעלי לקויות קלות שישבו בבית בהיעדר מסגרות מתאימות; סגן שר החינוך הרב מוזס: "צר לי על ההורים שעברו ימים קשים בהתמודדות עם הילדים ואני שמח על השגת הפתרון לבעיה לאחר רה ארגון מחדש ומיפוי מפת הצרכים והחסרים של החינוך המיוחד בחינוך החרדי".

לאחר ישיבות שנמשכו אל תוך הלילה בהם השתתפו כל הגורמים המקצועיים במשרד החינוך, הודיע משרד החינוך אמש לרשויות המקומיות על שיבוץ התלמידים בעלי הלקויות הקלות.

קרא עוד:

[postim]

כזכור, מאות ילדים שאובחנו בגיל הגן עם טווח רחב של לקויות למידה קלות ולפי ועדות השמה היו אמורים להתחיל לימודיהם במסגרות חינוך מיוחד, בעיקר כיתות מקדמות וגני שפה, לא התקבלו למסגרות המיוחדות מפאת חסר של תקנים ושעות.

החוסר כפי שהוצג הסתכם בעשרות מיליוני שקלים ומשרד החינוך פנה לאוצר וליו"ר ועדת הכספים להשיג תוספת תקציבית על מנת שיוכלו לפתוח את הכיתות אך לא נענה.

לאחר שהמגעים מול האוצר כשלו והאוצר לא היה מוכן להתחייב להביא תוספת תקציבית למטרה זו, הוחלט בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר בלשכת שר החינוך בהשתתפות סגן השר ומנכ"לית המשרד לבצע רה ארגון בתקציב הקיים בתוך המשרד ולמצוא את המקורות התקציביים לפתיחת הכיתות הגידול הטבעי.

לאחר דיונים אינטנסיביים הוציא האגף לחינוך מוכש"ר הודעה מסודרת לרשויות המקומיות על השיבוץ המידי של כל התלמידים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו