Hadas Parush/Flash90

במקביל לוועידת בחריין המוחרמת: כחלון נפגש עם שרים פלסטינים

שר האוצר נפגש עם שר האוצר והשר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית. משרד האוצר: "הפגישה עסקה בנושאים אזרחיים וכלכליים שוטפים, בהמשך לפגישות המתקיימות בין הצדדים בארבע השנים האחרונות ולא עסקה בנושאים מדיניים"

שר האוצר הישראלי משה כחלון נפגש היום עם שר האוצר ברשות הפלסטינית שוכרי בשארה והשר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית חסן א-שייח. השלושה נועדו אחר הצהריים (רביעי) במשרד האוצר בירושלים. על פי הועדת משרד האוצר, הפגישה עסקה בנושאים אזרחיים וכלכליים שוטפים, בהמשך לפגישות המתקיימות בין הצדדים בארבע השנים האחרונות ולא עסקה בנושאים מדיניים. מתאם הפעולות בשטחים האלוף כמיל אבו רוקון גם כן השתתף בפגישה.

העיתוי המעניין של הפגישה, בזמן הוועידה בבחריין שמוחרמת על ידי הפלסטינים, מאותתת על רצונה של הרשות הפלסטינים בהמשך הדיאלוג הישיר עם ישראל בנושאים הכלכליים ובפרויקטים כלכליים ומסחריים משותפים. כחלון היה אמור בתחילה להשתתף בוועידת בחריין, אך החרם הפלסטיני הוביל להחלטה של הבית הלבן לא להזמין גם נציגים רשמיים של הממשל הישראלי.

עם זאת, יצוין כי לא מדובר בפגישה חריגה וכי השר כחלון נפגש באופן קבוע עם בשארה וא-שייח כדי לדון בתיאום הכלכלי השוטף בין ישראל לרשות. השלושה דנים בנושאים כמו הבנקים הפלסטינים, מיסוי והסדרת משק החשמל – והקשר נמשך במקביל למשברים מדיניים וביטחוניים שונים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו