אילוסטרציה. צילום: גילי יערי / פלאש 90

בעקבות תאונה: הנער החרדי קיבל פיצוי של 33 מיליון דולר

נער חרדי נפצע לפני חמש שנים בתאונה בבורו פארק לאחר שחצה במעבר חצייה ונפגע על ידי משאית של העירייה. בימים האחרונים הוענק לנער פיצוי של 32.5 מיליון דולר בעקבות כך. חבר המושבעים העניק לנער מיליון דולר נוספים נזקים בגין רשלנות רפואית

נער חרדי נפצע קשה לפני כחמש שנים בבורו פארק כאשר משאית פגעה בו כשחצה את הכביש. בעקבות כך הוענק לו פיצוי של 32.5 מיליון דולר על ידי חבר מושבעים.

הנער עמנואל, שהיה אז בן 13, חצה במעבר חצייה בסמוך לחיידר בו למד ונפגע על ידי משאית של העירייה. הוא אף נגרר כ-100 מטרים מתחת לגלגלי המשאית ונשאר לכוד במשך יותר מחמש דקות עד אשר חולץ על ידי חובשי הצלה.

"הצעיר שלומד בישיבה כעת, נותר עם צלקות קבועות ונדרשו שלושה ניתוחים כדי לנסות לתקן את הנזק כאשר הוא נלכד מתחת למשאית במשך ארבע עד חמש דקות, לאחר מכן הנהג גרר אותו כמאה מטרים" אמר עורך הדין של הנער סנפורד רובינשטיין. הוא הוסיף: "לא רק שיש לו צלקות קבועות, פציעות גופניות, יש לו גם פגיעות נפשיות למה שקרה לו".

חבר המושבעים העניק לנער מיליון דולר נוספים נזקים בגין רשלנות רפואית, לאחר שקבע כי המרכז הרפואי בו אושפז במשך תקופה ארוכה, ביצע סדרה של ניתוחים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו