צילום: פלאש 90

לאחר הסיכום עם פרץ: ההצעה הסופית של סמוטריץ' לשקד

ביממה האחרונה הועברה הצעה מטעמו של שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' לשקד ולפיה, שקד תתמודד בבחירות הקרובות בתוך מפלגת איחוד הימין כאשר תהיה במקום 2 ברשימה המאוחדת ותהיה רשומה מטעם מפלגת אחי

הבחירות אמנם רחוקות אך במפלגות השונות כבר מתחילים לגבש רשימות לקראת פתיחת הקמפיין בשבועות הקרובים. אלא שבמפלגות הימין עדיין הדברים לא מסוכמים והעניינים מתנהלים בעצלתיים. עוצמה יהודית הודיעו כי לא ירוצו במשותף עם איחוד הימין ואילו בין בנט לפייגלין מתנהל מו"מ שלא הניב עד כה דבר.

כך גם בעניינה של איילת שקד שכעת שוהה בחו"ל ומקורביה מנהלים את המו"מ מטעמה. ביממה האחרונה הועברה הצעה מטעמו של שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' לשקד ולפיה, שקד תתמודד בבחירות הקרובות בתוך מפלגת איחוד הימין כאשר תהיה במקום 2 ברשימה המאוחדת ותהיה רשומה מטעם מפלגת אחי בה התמודד אלי בן דהן בבחירות האחרונות יחד עם הליכוד. כך על פי הדיווח של העיתונאי חיים לוינסון ב'הארץ'.

על פי הדיווח, בראש הרשימה יעמוד רפי פרץ יו"ר הבית היהודי, שקד תוצב במקום השני של הרשימה המאוחדת, סמוטריץ' במקום השלישי, מוטי יוגב במקום הרביעי, אופיר סופר במקום החמישי ואילו אלי בן דהן יוצב במקום השישי בלבד.

באם שקד תיענה בחיוב להצעה הרי שזו תהיה המפלגה שלישית בה היא מתמודדת בחצי שנה האחרונה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ואיפה מכניסים את עוצמה????!!!

איילת שקד יודעת מזה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו