צילום: יעקב כהן

מועצת החכמים הכריעה: העשירייה הראשונה בש"ס לא תשונה

מועצת חכמי התורה של ש"ס אישרה את רשימת ש"ס לכנסת כפי שהופיעה בכנסת היוצאת. המועצת הסמיכה את דרעי לסדר את העשירייה השניה ברשימה "כפי טובת התנועה". עוד נמסר: "המועצת מברכת את דרעי והנציגים שימשיכו לקדש שם שמים"

מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט״א אישרה את רשימת ש"ס לכנסת ה-22 כפי שהופיעה בכנסת היוצאת, כך נמסר מתנועת ש"ס. על פי ההודעה, שמונת הח"כים המכהנים לפי הסדר הקיים, משה אבוטבול במקום התשיעי ואוריאל בוסו במקום העשירי.

כמו כן, מועצת החכמים הסמיכה את יו"ר התנועה השר אריה דרעי לסדר את העשירייה השנייה ברשימה "כפי טובת התנועה", לשון הודעה המפלגה. עוד נמסר כי, "מועצת חכמי התורה מברכת את יו"ר התנועה הרב דרעי והנציגים בכנסת שימשיכו לקדש שם שמים ויזכו להצלחה גדולה בבחירות הקרובות".

בבחירות הקודמות נראתה רשימת שס כך: אריה דרעי, יצחק כהן, משולם נהרי, יעקב מרגי, יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי, משה ארבל, ינון אזולאי, משה אבוטבול ואוריאל בוסו. בעשירייה השנייה: שלומי דאהן, נהוראי לחיאני, יעקב זכריהו, נתי חייק, יוסף טייב, יעקב צדקה, יוני משריקי, ליאור שאער, טל מתתיהו ובני אלחרר.

בכינוס מועצת החכמים שהתקיים לפני הבחירות הקודמות הוכרע כי חברי הכנסת, סגני השרים, יצחק כהן ומשולם נהרי, יתחייבו כי בתום שנתיים כהונה יפרשו. עוד הוחלט כי יו"ר וועדת החינוך ח"כ יעקבי מרגי יפרוש בתום הקדנציה. החלטות אלו נדחו ככל הנראה לקדנציה הבאה בעקבות פיזור הכנסת המוקדמת.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין סיכוי שש"ס תשריין שני מקומות לעוצמה יהודית במסגרת גוש טכני שיהיה נטו טכני ויתפרק מיד אחרי הבחירות??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו