באלעד נערכים ל'בין הזמנים': לונה פארק, הצגות והאירוע השנתי

בהנחיית ראש העיר ישראל פרוש יתקיימו השנה פעילויות לאורך שלושה שבועות, שיכללו הצגות ואירועים בכל רחבי העיר. בשיתוף פעולה עם לשכות הסגנים יהודה בוטבול ואברהם שטרן, יורחב מגוון הפעילות לתלמידי הישיבות בימי בין הזמנים

הולכות ונשלמות ההיערכויות לקראת אירועי הקיץ המרכזיים באלעד, שכבר הספיקו לקנות להם שם בקרב כלל המגזר החרדי. בהנחיית ראש העיר ישראל פרוש, האירועים יתקיימו השנה במשך שלושה שבועות בפארק אלעד ע"ש דונלד ברמן, כאשר בשבועיים הראשונים, יחד עם אקשןלנד, יופעל במקום לונה פארק ענק, ובשבוע האחרון, יגיעו גם ההצגות והמופעים כמיטב המסורת. את אירועי הבין הזמנים יחתום הקומזיץ בליל שישי האחרון של בין הזמנים.

החידוש השנה הוא במגוון הפעילויות שיתקיימו אי"ה לאורך שלושת השבועות, שיכללו את כל העיר, בהצגות ואירועים חווייתיים שילוו את התושבים לכל אורך ימי בין הזמנים, החל מי"א באב עד ר"ח אלול.

חידוש מיוחד השנה הוא שיתוף פעולה עם לשכות סגני ראש העיר, יהודה בוטבול ואברהם שטרן, להרחבת הפעילויות בימי בין הזמנים עבור תלמידי הישיבות, ובהפקת אירועים נוספים מעבר לאירוע סגירת בין הזמנים המסורתי.

הלונה פארק כולל השנה שורה גדולה של מתקני ענק, כמו בלרינה, טוויסטר, רכבת הרים וקרוסלות למיניהן. כמו כן, יהיה גם מתחם גדול לקטנטנים, עם מתנפחים ומתקנים חשמליים רבים.

בלשכת ראש העיר התקיימו בשבועות האחרונים ויתקיימו בימים הקרובים ישיבות היערכות בהשתתפות כלל הגורמים האחראים על הפעלת האירועים, לצד מערכת האבטחה שכוללת שוטרים, מאבטחים ומתנדבים. מנחם הורביץ, מנהל המנת"ס, הציג את יומן האירועים הצפוי, כשהוא מציג את חלקו של כל גורם באחריות להצלחת האירועים, זאת לאחר עבודה מכינה ארוכה, יחד עם מנהל מחלקת התרבות הר' ברק שטיגליץ.

גם השנה מיזם "כרטיסים ונהנים" זוכה להצלחה רבה בקרב התושבים, עם הטבות משמעותיות בכניסות לבריכות נחשונים במים, ובריכת גן ונוף. כשבמקביל השנה הורחב סל ההטבות לתושבי העיר, עם הוספת פארק המים חפץ חיים, שיעניק מחיר מיוחד עבור תושבי אלעד, בימי בין הזמנים, וזאת במכירת כרטיסים שתתקיים במתנ"ס.

בלשכת ראש העיר ומחלקת הדוברות העירונית, עמלים בימים אלה על השלמת חוברת מפורטת עם שלל אירועי הקיץ, שתתפרסם בשבועיים הקרובים בדיוור ישיר לכלל תושבי העיר, ותאפשר למשפחות לבחור את האטרקציות המתאימות עבור בני המשפחה להנאה וחוויה מובטחת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו