חזי בצלאל. צילום: פלאש 90

תקלה בחברת We4G: קושי בהוצאת שיחות בשעות האחרונות

מנויי אקספון ברחבי הארץ מתלוננים על בעיית קליטה ברשת שמשבשת קבלה והוצאת שיחות, הודעות וגלישה סלולרית. שיבושים גם במענה בשירות הטלפוני. החברה: "יש תקלת ברשת. בטיפול". הטלפון בשירות הלקוחות של החברה: מנותק

תקלה ברשת WE4G: לקוחות החברה מדווחים על קושי בהוצאת שיחות בשעה האחרונה ועל כך כרגע ניתן לקבל רק הודעות. בחברה מאשרים כי יש תקלה, והיא בטיפול.

לחברה יש כ-200 אלף לקוחות ברחבי הארץ. החברה מפעילה רשת משותפת עם סלקום וגולן טלקום. עם זאת, לא דווח על תקלות בשאר החברות. המשמעות היא שככל הנראה התקלה היא בליבת הרשת של We4G ולא ברשת הסלולרית.

לקוחות החברה מתלוננים מ-9:00 בבוקר על שיבושים בקבלה והוצאת שיחות ברשת וניתוקים גם באינטרנט הסלולרי. הטלפון בשירות הלקוחות: מנותק.

רשת WE4G היא הרשת הסלולרית מבית אקספון השייכת לאיש העסקים חזי בצלאל. כאמור, הרשת פועלת במסגרת שיתוף רשתות עם סלקום וגולן טלקום, שאצלם אין דיווחים כרגע על תקלות, כך שככל הנראה מדובר בתקלה באקספון עצמה בלבד.

החברה הודיעה כי "יש תקלת רשת ואנו פועלים לתקנה בהקדם האפשרי". ברשת החברתית פייסבוק הצטברו בשעה האחרונה תלונות רבות של גולשים מכל רחבי הארץ. חלקם הביעו זעם על כך שהחברה לא מעדכנת את לקוחותיה על התקלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו