צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

נחשף: יעלון הכין תכנית מגירה – ריצה עצמאית של מפלגת תל"ם

למרות שיעלון לוקח חלק בפיקוד רשימת כחול לבן, הוא לקח בשבוע שעבר מסמכי רישום למפלגתו תל"ם מוועדת הבחירות לכנסת. ועדת הבחירות המרכזית לכנסת פרסמה בימים האחרונים את 42 המפלגות שביקשו טופסי הרשמה כאשר תל"ם ביניהן

היחסים בצמרת כחול לבן בין בוגי יעלון ליאיר לפיד לא תקינים בלשון המעטה. וכעת מתברר שח"כ יעלון הכין לעצמו תכנית מגירה לכל צרה שלא תבוא במקרה שכחול לבן תתפצל עוד לפני הבחירות או ייאלץ להיפרד מכחול לבן. כך דיווח הבוקר העיתונאי יהודה שלזינגר בישראל היום.

על פי הדיווח, בבדיקה שעשו עולה כי למרות שיעלון לוקח חלק בפיקוד רשימת כחול לבן, הוא לקח בשבוע שעבר מסמכי רישום למפלגתו תל"ם מוועדת הבחירות לכנסת.

ועדת הבחירות המרכזית לכנסת פרסמה בימים האחרונים את 42 המפלגות שביקשו טופסי הרשמה. בין המפלגות מופיעה כחול לבן, אך מעניין לגלות שגם מפלגת תל"ם, שהיא חלק מכחול לבן, דאגה לקחת טופסי רישום לעצמה.

מפלגתו של יעלון, תל"ם, הגישה את הבקשה לקבלת טפסים בשבוע שעבר, שבועיים אחרי שכחול לבן הגישה בקשה לקבלת הטפסים מוועדת הבחירות. בניגוד ל"חוסן לישראל" של ח"כ בני גנץ ו"יש עתיד" של ח"כ יאיר לפיד, שמרכיבות גם הן את רשימת כחול לבן, יו"ר תל"ם יעלון היה היחיד שבחר לבקש את הטפסים בעבור מפלגתו. נראה כי הרמטכ"ל לשעבר הכין תוכנית מגירה למקרה שבו יפרוש מכחול לבן.

יעלון הגיב לישראל היום וטען: "כחול לבן הציגה בבחירות האחרונות נבחרת מרשימה, ועסוקה בלהחליף את השלטון בממשלה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו