צילום: פלאש 90

גפני: "אין לשופטי בג"צ שום סמכות – לא פלא שרוצים לצמצם את כוחו"

יו"ר 'דגל התורה: "אנחנו המבוגר האחראי, 'יהדות התורה' היא המפלגה היחידה שמגישה רשימה בלי מריבות ובלי וויכוחים". על ליברמן: "האיש הזה לא עשה כלום במשך עשרים שנות פוליטיקה". על בג"ץ: "תפקידו לפעול על פי החוקים שהכנסת קבעה"

יו"ר 'דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התייחס הבוקר בראיון ל'רשת ב' לתהליך הגשת רשימת 'יהדות התורה' לכנסת: "אנחנו המבוגר האחראי, 'יהדות התורה' היא המפלגה היחידה שמגישה רשימה בלי מריבות ובלי וויכוחים". לדבריו, "בימים הקרובים נחליט מי יהיה משרד הפרסום שינהל את הקמפיין שלנו".

גפני תקף בראיון את ליברמן ואמר כי, "יש לי חדשות בשבילכם, ליברמן לא יחליט מה יקרה פה במדינה, אמנם הסקרים קצת מחמיאים לו כרגע אבל אני בטוח שזה ישתנה. הציבור הישראלי מספיק אינטלגנט וחכם בשביל לא לשים את הפתק ישראל ביתנו בקלפי. היום כבר כולם יודעים שהאיש הזה לא עשה כלום במשך עשרים שנות פוליטיקה חוץ מההבטחות, דיבורים והבטחות. תפסיקו כבר להאמין לחצי מילה שהוא אומר".

בראיון נוסף ל'קול ברמה' תקף גפני בחריפות את בג"צ בעקבות החלטת בעניינו של רון קובי: "תפקידו של בית המשפט העליון הוא לפעול על פי החוקים שהכנסת קבעה, מי שמו את השופט מזוז לומר מילים כאלה, מה פוליטי ומה לא?! אין לשופטי בג"צ שום סמכות לפסוק נגד המחוקק. לא פלא שרוצים לצמצם את כוחו". עוד הוסיף, "יש ראשי ערים שפוגעים בנו. הראשון שבהם הוא רמי גרינברג שפוגע בחינוך".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המפלגה היחידה
אם כזאת אחדות מי צריך מחלוקת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו