Yonatan Sindel/Flash90

הסתיימה הפגישה בלשכת רה"מ: נתניהו משאיר את סמוטריץ' בתפקידו

אחרי הדיווחים על כוונת ראש הממשלה לפטר את שר התחבורה: הסתיימה פגישתם של בנימין נתניהו ובצלאל סמוטריץ, זאת על רקע המתקפה אמש של סמוטריץ' על נתניהו. דיווח: סמוטריץ' יבהיר את דבריו הערב בהשקת קמפיין 'הימין המאוחד'

הסתיימה פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', זאת על רקע המתקפה אמש של סמוטריץ' על נתניהו. למרות הדיווחים כי נתניהו שוקל לפטר את סמוטריץ' ממשרד התחבורה או להפסיק את חברותו בקבינט, נכון לעכשיו הוא נותר בתפקידו.

דוברו של ראש הממשלה יונתן אוריך עדכן כי הסתיימה הפגישה והוסיף, "אין פרטים נוספים בשלב זה". עם זאת, בחשבון הטוויטר הפרטי שלו הפנה מוקדם יותר למסכת קידושין לב עמוד ב' שם מובאים דברי חז"ל כי, "מלך שמחל על כבודו – אֵין כבודו מחול". (יצוין שיש הסבורים כי "נשיא שמחל על כבודו – כבודו מחול", ב.ב.)

מ'הימין המאוחד' נמסר כי, "תגובתנו לפגישת נתניהו-סמוטריץ׳ תינתן הערב באירוע השקת הקמפיין". על פי דיווח ב'חדשות 12, סמוטריץ' יבהיר באירוע את דבריו, זאת לאחר ששוחח עם ראשי המפלגה איילת שקד, נפתלי בנט ורפי פרץ וסוכם ביניהם להיענות לדרישת נתניהו להתנצלות.

כזכור, גורמים בליכוד טענו כי נתניהו התלבט אם לפטר את סמוטריץ', וכי יש זעם גדול על התבטאויותיו ועל הצורה שבה נאמרו. במהלך היום ערך נתניהו התייעצויות סביב האפשרות לפטר את סמוטריץ'. בין היתר, שוחח עם יו"ר ש"ס אריה דרעי שטען כי זו פיטוריו מהקבינט או מהממשלה יהיו טעות, אבל הסכים שעל סמוטריץ' להתנצל על הסגנון. דרעי אמר לנתניהו כי "סמוטריץ' שותף טוב. צריך לנזוף בו אבל לא לפטר אותו".

סמוטריץ' תקף אתמול את נתניהו, בעקבות החלטת בית המשפט לבטל אירוע בהפרדה בין נשים וגברים בעפולה, וכתב בפוסט בפייסבוק: "ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי".

שר התחבורה המשיך בקו ובריאיון לתוכנית "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב האשים את נתניהו בהחלטה. לדבריו, נתניהו מתגאה שהוא בולם כל תיקון במערכת המשפט. לכן הוא נושא באחריות. "אי אפשר לתת את הקרדיט לכל מה שטוב פה לנתניהו. יש לי התבטאויות קשות שמראות שלא באתי לשחק".

התגובה של נתניהו לא איחרה להגיע. "אני לא מתרשם מכל ההמלצות של קבינט הטוויטר, צייצנים וצייצניות למיניהם", כתב תוך רמיזה עבה לסמוטריץ' ולשקד שמתחה עליו ביקורת דומה. "מנהיגות זה אחריות ונחישות. כך פעלנו, כך נמשיך לפעול".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שומר פיו ולשמוע שומר מוצקות נפשו תפסיקי לירות ברגל שלך תעבדו שלא נפסיד את השילטון

תראו את בצלאל האופורטוניסט מתנצל ומגמגם הערב …קבל עם ועדה כדי לא לעוף מכסא עור הצבי ולעזאזל כל ההשקוופפהה

כן פיטורים לא פיטורים אולי מישהו מוכן להסביר איך יתכן שה'מלך'/ ה'נשיא' לא מגיב תגובה הכי מנורית על ההדרה של החרדים שנכפתה ע"י שופטי הרשע בעפולה האם זהו היחס שצריך לקבל ממנו ? הרי הוא האחרון ש'כבוד' בית המשפט יקר בעיניו כידוע…… אבל כנראה שחמגשיות וסיגרים יותר חשובים לו… ועוד לחשוב שיש כאלו בציבור שלנו שבדעתם להצביע לליכוד. להיכן הגענו??? נקוה שסמוטריץ לא ישפיל את כבודו וכבודינו וילקק ל'מלך' יותר מדאי! ולבסוף שאלה קטנה . מדוע סמוטריץ לא מקבל גיבוי מעט יותר מאיתנו. כנראה שזה רק יזיק לו ולנו! גלות אמיתית!!! לה' הישועה!

כנראה שלמלך שלנו מפריע הדרת סיגרים יותר מהדרת חרדים. 'יחי' ה'מלך'!,!!!

סמוטריץ המלך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו