בצל הסערה: חברי הנהלת אגודת ישראל הגיעו לסיור בעיר עפולה

חברי הנהלת 'אגודת ישראל' בראשות יוסי דייטש, יהושע מנדל, חנוך זייברט סיירו בעיר עפולה לקראת הבחירות ונפגשו עם נציג חסידות וז'ניץ בעיר יעקב זורגר.

ערב המופע המדובר ובצל הסערה התקשורתית, הגיעו היום חברי הנהלת 'אגודת ישראל' בראשות סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, סגן ראש עיריית בני ברק יהושע מנדל, מזכ"ל אגו"י ומ"מ ר"ע ב"ב חנוך זייברט, לסיור בעיר עפולה, כחלק מהיערכות המפלגה לבחירות הקרובות שבמהלכה יש כוונה לשים דגש גם על הקהילות החסידיות הקטנות יחסית בערי הפריפריה .

הבכירים האגדואיים קיימו גם פגישת וסיירו יחד עם נציג חסידות ויז'ניץ בעיר יעקב זורגר בכדי לקבל סקירה על ההתפתחות המשמעותית של הקהילה החרדית בעיר ודנו בפתרונות הדיור שקיימים בעיר לאור מצוקת הדיור החרדי ברחבי הארץ ושמעו על עתודות הבנייה הנוספות באזור, שיכולות לשמש עוד אלפי משפחות חרדיות.

זורגר אמר בתום המפגש כי, "למרות הסערה בעיר שמובלת על ידי גורמים קיצונים מחוץ לעיר, שמחתי להציג היום לחברי הנהלת אגודת ישראל את ההתפחות הקהילה החרדית בעיר בשיתוף פעולה פורה עם ראש העיר אבי אלקבץ וכלל הגורמים בעירייה. עפולה היא בית למשפחות חרדיות".

חנוך זייברט אמר, "כחלק מההיערכות לבחירות הארציות שכבר נוכחנו לראות עד כמה 'כל קול קובע', התרשמנו היום לטובה מהפעילות החסידית הענפה בעפולה שמובלת בהרמוניה בין הנציגים החרדיים לראש העיר. השבוע קיבלנו מעפולה דוגמה למה יקרה עם הנציגות החרדית בכנסת לא תהיה חזקה בקואליציה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צל"ש

יעקב זורגר
אתה תותח של בנאדם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דואג לציבור במסירות שאין כמותה
תצליח!!!!!!!!!!
תושבי עפולה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו