צילום: דוברות המשטרה

חשש לחייו: חיפושים נרחבים אחרי אברך מירושלים שנעלם בים בת"א

מאז שעות הלילה נערכים חיפושים נרחבים אחר אברך צעיר מירושלים שנסחף בחוף הדולפינריום בתל אביב. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי הוא נכנס עם חברו למים כשלפתע נסחפו למערבולת, חברו הצליח להגיע לחוף ולדווח על היעלמותו


מאמצי החיפוש הלילה. צילום: דוברות המשטרה

מאז שעות הלילה נערכים חיפושים נרחבים אחר אברך צעיר מירושלים שנסחף בחוף הדולפינריום בתל אביב. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי האברך, תושב ירושלים כבן 25 נשוי ואב ל-2, נכנס עם חברו למים כשלפתע נסחפו למערבולת, חברו הצליח להגיע לחוף ולדווח למוקד מד"א על היעלמות חברו, חובשים ופארמדיקים של מד"א וכוחות משטרה הכוללים סירות שיטור ימי, ומסוק משטרתי בסריקות בתקווה לאיתורו בריא ושלם.

פאראמדיק מד"א דניאל גוס שהיה לאורך כל הלילה במקום סיפר כי, "סמוך לחצות הזעיקו אותנו לאירוע טביעה בים סמוך לדולפינריום, הגענו צוות ניידת טיפול נמרץ וראינו בחוף צעיר כבן 25 שהיה נסער, הוא סיפר לנו שהוא וצעיר נוסף נכנסו לשחות בים ובשלב מסויים שמע את חברו צועק ומייד לאחר מכן נעלם במים, הוא סיפר שיצא להזעיק עזרה ולמקום הגיעו מייד כוחות שיטור ימי, מסוק וכוחות גדולים שלאורך כל הלילה ועד לרגע זה מבצעים חיפושים, הגיעו גם בני משפחה חברים ואזרחים שביקשו לסייע".


מאמצי החיפוש הלילה. צילום: שמעון פארג תיעוד מבצעי מד"א

המשטרה נמסר כי, "במהלך הלילה התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על חשש לטביעת צעיר כבן 25 בחוף הדולפינריום בתל אביב
לאחר שנכנס לים ומאז אבד הקשר עימו. מקבלת הדיווח החלו כוחות משטרה וגורמי הצלה לבצע סריקות בחוף ובים בסיוע ספינות שיטור ימי, יחידת הצוללנים, מתנדבים ומסוק משטרתי שהוזנק למקום. החיפושים נמשכים".

מפקד יחידת הצוללנים של זק"א חיים אוטמזגין התייחס בראיון ב'קול ברמה' לעילות צוללני הארגון לאיתורו, "המשטרה יצאה מנקודת הנחה שכניסה למים במהלך הלילה מהווה סכנה לצוללים. מכיון שהם אחראים בשטח, אנחנו קיבלנו את דעתם. בעוד כ-10 דקות יכנס צוות של 18 צוללים למים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמו לתפילה?

תורידו את 2 התמונות האחרונות, לא מתאים!!!

שמו לתפילה
יהושע בן לאה

מה השם לתפילה?

אותר לפרסום ברוך דיין האמת

נ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו