צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

ח"כ גפני: "מדינת ישראל מפלה לרעה ילדים הסובלים בחינוך המיוחד"

בדיון שהתקיים בוועדת הכספים הביעו כל החברים מכל הסיעות את עמדתם כי החינוך המיוחד לגילאיו השונים חייב להיות מתוקצב. אך מתברר קיים חוסר בתקצוב הכללי של ילדי החינוך המיוחד וסייעות לילדים הסובלים מאלרגיה. ח"כ גפני תוקף בחריפות

במכתב שנשלח לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון כותב ח"כ גפני: "בדיון שהתקיים בוועדת הכספים הביעו כל החברים מכל הסיעות את עמדתם כי החינוך המיוחד לגילאיו השונים חייב להיות מתוקצב הן מוסרית וציבורית והן מבחינת החוק המחייב את תקצוב כל הילדים".

"בינתיים התברר כי קיים חוסר בתקצוב הכללי של ילדי החינוך המיוחד וסייעות לילדים הסובלים מאלרגיה עקב גידול במספר הילדים מעבר לגידול הטבעי הרגיל".

"איומים בהשבתת פתיחת שנה"ל ופעולות נוספות הביאו את משרד החינוך לגייס מתקציבו כסף לביצוע החינוך המיוחד האמור עד ינואר 2020, אך בניגוד לחוק ללא מוסדות המוכש"ר שאומר כי המשרד עובר על החוק אך לא פחות חמור מכך הוא כי הילדים שהמר עליהם גורלם יסבלו ומשרד החינוך איננו סבור כי הם ילדיו".

"אני מבקש לומר, כותב ח"כ גפני במכתבו, כי באם הילדים הללו אינם ילדכם תיקחו בחשבון את השלכת הרוחב לעניין זה אך בעיקר את האמירה החמורה כי מדינת ישראל מפלה לרעה ילדים הסובלים בחינוך המיוחד ולא נותנים להם מענה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי מש"ס קורא לאחראים ולעמותות
החרדיות לפנות לבג"ץ על אפליית נחיוך המיוחד החרדי
שזה מנוגד לחוק
פקידי משרד החינוך והאוצר = אנשי סדום ועמורה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו