תמונה: באדיבות המצלם

מעון הנופש של האדמו"ר מסקולען זצ"ל עבר לרשות האדמו"ר שליט"א

השבוע התקיימה במסיבת לחיים מיוחדת שערך כ"ק מרן האדמו"ר מסקולען שליט"א בבית מדרשו של אביו האדמו"ר זצ"ל בהרי הקאנטרי לאחר שמעונו של אביו במקום עבר לרשותו, בהשתדלות המשב"ק הותיק והנגיד

ציון דרך משמעותי התקיימה השבוע במסיבת לחיים מיוחדת שערך כ"ק מרן האדמו"ר מסקולען שליט"א בבית מדרשו של אביו האדמו"ר זצ"ל בהרי הקאנטרי לאחר שמעונו של אביו במקום עבר לרשותו בהשתדלות המשב"ק הותיק הרה"ח ר' שמעון ישראל פריד והנגיד הרבני הרה"ח בעריל וייס מלאס אנג'לעס.

עשרות שנים עבד האדמו"ר זצ"ל בסילודין את קונו ובורא כל יצור, בחודשי הקיץ במקום הנופש אשר בהרי הקאנטרי, מקום יחודי אשר השרה קדושה וטהרה על כל הסביבה שרצו לחזות בעבודתו הטמירה. בשנים האחרונות עקב חולשתו נבצר מהרבי זצ"ל לצאת ממעונו, לכן נהפך המקום לפרוייקט יוקרה של נדל"ן כאשר יהודים בעלי הון קנו חלק ונחלה במקום ובנו להם דירות מפוארות במקום הבונגולעך המפורסמים שבקאנטרי.

השנה עם פטירתו של הרבי זצ"ל והעברת ההנהגה לבנו הגדול כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א החונה פאר בבארא פארק, עמל המשב"ק הותיק הרה"ח ר' שמעון ישראל פריד להעביר את מעונו של הרבי הקודם לרשות הרבי הנוכחי, כאשר את הדירה והבית מדרש לא שיפצו בכלל והותירו זאת אורגינל למען ישאר הקדושה והטהרה שהכניס הצדיק בין קירות הבית. ר' שמעון ישראל אשר בהנהלתו נמצאת הקאנטרי שיתף את הנגיד ר' בעריל וייס בתוכניות ויחדיו הגו את רעיון העברת הרשות להרבי הנוכחי שהתרגש עד למאוד למשמע הבשורה, ומיד יצא אל עבר הבית מדרש שבקאנטרי וערך מסיבת לחיים רבתי מרוב התרגשות והודאה על שזוכה לנפוש בנחלת אבות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו