אל קעידה: סרטון חדש חושף • החטוף היהודי וורן וינשטיין חי

וורן ווינשטיין שנחטף לפני קצת יותר משנה ע"י אל קעידא בעת ששהה בפקיסטן פונה בסרטון לראש הממשלה נתניהו שיסייע לשחרורו. ווינשטיין עושה זאת לאחר שפניותיו לנשיא אובמה נענו בשלילה עקב דרישותיהם המופרזות של החוטפים.

לפני כשנה וחצי פרסם ארגון אל קעידה סרטון ראשון, שבו רואים אזרח אמריקני יהודי העונה לשם וורן וינשטיין חטוף בידי הארגון, בסרטון מתחנן וורן על חייו מהנשיא אובאמה ומבקש ממנו למלא אחר דרישות הארגון בכדי להביא לשחרורו המהיר, מה שכמובן לא קרה.

קרא עוד:

[postim]

כעת הם מפרסמים עוד סרטון בו הם מוכיחים לעולם שוורן חי, וחוזרים על הדרישה ששחרורו וחזרתו הבייתה תלויה בשחרור אמריקאי של כל פעילי ארגון 'אל קעידה' השבויים בידי כוחות ארצות הברית. בסרטון נצפה ראש ארגון אל קעידה כשהוא מעביר את המסר לנשיא ארצות הברית ברק אובאמה.

הסרטון נקרא בשם 'מסר מהעצור לנתניהו הציוני', ככל הנראה בכדי להביא להכנסת מדינת ישראל לתמונה, ולהפעיל לחצים בין לאומיים אשר יגרמו ללחץ על ממשלת ארצות הברית לשחרר את שבויי אל קעידה, ובכך להביא לשחרורו של החטוף היהודי.

בסרטון פונה החטוף לנתניהו ואומר: "כיהודי, אני פונה אליך, ראש הממשלה נתניהו, ראש מדינת ישראל היהודית, כיהודי ליהודי, בבקשה להתערב לטובתי, לפעול עם המוג'הידין ולקבל את דרישותיהם כדי שאוכל להשתחרר ולשוב למשפחתי, לראות את אשתי, את ילדיי ואת נכדי שוב".

יצויין כי ווינשטיין בן ה- 70 לוקה בליבו וסובל גם מאסטמה.

משפחתו מקווה שאולי כעת ממשלת ישראל תעשה מאמצים להביא לשיחרורו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו