נתניהו: "זה לא הזמן לנהל שיחות עם איראן, זה הזמן להגביר את הלחץ" • צפו

ראש הממשלה התייחס טרם המראתו ללונדון להמשך הנסיגה של איראן מהסכם הגרעין, "זה מצטרף לניסיונות שלה לקיים התקפות רצחניות נגד מדינת ישראל". על חוק המצלמות: "לא נאפשר גניבת בחירות - מלצר בעצמו אמר שיש כאן בעיה"


נתניהו לפני העלייה למטוס. צילום: עומר מירון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס טרם המראתו ללונדון לצעד השלישי שתנקוט איראן בנסיגה מהסכם הגרעין, "הבוקר התבשרנו על עוד הפרה, עוד התרסה, של איראן, הפעם בתחום חתירתה לנשק גרעיני. זה מצטרף לפעולות התוקפניות של איראן נגד השייט הבינלאומי, נגד מדינות באזור, וגם לניסיונות שלה לקיים התקפות רצחניות נגד מדינת ישראל, ניסיונות שלא פסקו".

על טרת ביקורו הוסיף כי, "זה לא הזמן לנהל שיחות עם איראן, זה הזמן להגביר את הלחץ על איראן. על הנושאים האלה וגם אחרים אני אשוחח בביקור בזק בלונדון עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר. אלה דברים שהם חשובים לישראל בכל עת אבל בייחוד בזמן הזה", כך ראש הממשלה.

על סערת חוק המצלמות בקלפיות אמר נתניהו כי, "אנחנו לא נאפשר גניבת בחירות. השופט מלצר בעצמו אמר שיש כאן בעיה אמיתית והדרך היחידה לטפל בבעיית זיוף בקלפיות ובדמוקרטיה היא להביא לנציגים השונים ולמשקיפים השונים את היכולת לפקח. בישראל יש מצלמות בסופרמרקט, בקופת חולים, אין מקום שאין מצלמות. אין שום הסבר להתעקשות הזאת, ועל כך אנחנו ממשיכים בחקיקה שהיא טובה לטוהר הבחירות".

כזכור, לשכת ראש הממשלה הודיע אמש כי נתניהו ייצא היום (חמישי) לביקור בזק בלונדון, שם ייפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר. זו תהיה הפגישה הראשונה של רה"מ נתניהו עם השניים לאחר שנכנסו לתפקידיהם כראש ממשלה וכמזכיר ההגנה, וגם בין הפגישות הראשונות של השניים עם מנהיגים מהאזור.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי, רה"מ ידון עם ראש ממשלת בריטניה ג'ונסון על המצב באזור ועל הדרך להדוף את הטרור והתוקפנות של איראן. עם שר ההגנה אספר, ידון רה"מ בצורכי הביטחון של ישראל. רה"מ ואספר שוחחו אמש בטלפון והחליטו להרחיב את שיחתם בלונדון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו