צילום: אלעד מלכה

גנץ: "חוק המצלמות – להסתיר את הזיוף מול חמאס" • צפו

גנץ אמר בכנס בחיפה הערב כי "אל תאמינו לפייק ניוז מבית נתניהו- כדי לחפות על הזיוף שלו מול החמאס ומטחי הרקטות שמכניסים את ילדי שדרות לממ"ד- הוא ממציא זיופי בחירות". לדבריו: "נתניהו מאשים את אזרחי ישראל שהם מזייפים את הבחירות"

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, נאם הערב בכנס בחיפה ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלדבריו: "מנסה לחפות על הזיוף מול החמאס ומאשים את אזרחי ישראל שהם מזייפים את הבחירות; מי שלא מצביע או מצביע למפלגה קטנה מצביע לנתניהו"

גנץ אמר לנוכחים: "אל תאמינו לפייק ניוז מבית נתניהו- כדי לחפות על הזיוף שלו מול החמאס ומטחי הרקטות שמכניסים את ילדי שדרות לממ"ד- הוא ממציא זיופי בחירות. נתניהו מאשים את אזרחי ישראל שהם מזייפים את הבחירות. אבל נתניהו יודע את האמת- שהדרום, החברה והבריאות הוזנחו. את זה אפשר לראות בעיניים ללא עדשת המצלמות".


צילום: אלעד מלכה

גנץ הוסיף, כי: "בליכוד לא רוצים לבזבז כסף על מצלמות בקלפיות – הרי ממה שהתפרסם עד כה, החשד היחיד מבין 100 קלפיות שנבדקו הוא של נציגי הליכוד. הם רוצים שני דברים אחרים: הם רוצים להבעיר את השטח ביום הבחירות, והם רוצים להכין את הקרקע להפסד וסירוב לקבל את תוצאות הבחירות. אנחנו נענה להם בקלפי".

גנץ התייחס לאחוזי ההצבעה ואמר: "כל מי שנשאר בבית מצביע לנתניהו. מי שמצביע למפלגה קטנה מצביע נתניהו. הבחירות האלה הן לא על מצלמות, אלא על עצמאות בתי המשפט. הבחירות האלה הן לא על תפקודו של גיא פלג, אלא על תפקודו של ראש הממשלה. הן לא ביקורת טלוויזיה, אלא הכרעה בשאלה האם ראש הממשלה הוא מעל לחוק. הן לא על טיולים ופגישות מסביב לעולם, אלא על החברה הישראלית ומה שיישאר ממנה אחרי ההסתה והניסיון של נתניהו לגרור אותנו למשהו שמתקרב למלחמת אחים".

"הבחירות האלה הן לא מועד ב' שאחריו יבוא עוד מועד. זוהי שעת חירום שבה נדרשת התגייסות של כולם". אמר יו"ר כחול לבן והסיף: "חיינו במדינה ייקבעו בראש ובראשונה על פי אחוזי ההצבעה. מי שלא מצביע, משתף פעולה עם הסכנה להרס הדמוקרטיה הישראלית. ב-17.9 ננוע בכמויות אדירות אל הקלפי, דתיים וחילונים, ערבים ויהודים, ונרכיב את ממשלת הרוב שתשרת את כולם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה אידיוטים
לא מבינים איזה בית ספר ביבי עושה להם
המטרה של הענין
היא לעורר הזדהות של אוהבי רעיון המצלמות
עם ביבי, ונגד גנץ ושות'
בדרך כלל אלה אנשים עם אוריינטציה ימנית
שחוששים מזיופים של הערבים
והמהלך נועד למנוע מהם לפזול לכיוון מפלגות מרכז – כביכול
כמו כחול לבן וליברמן.
לו חכמו היו מגיבים משהו בסגנון
אנחנו לא מתערבים לביבי איך לנסות למשוך דעת קהל
במקום זה מתלהמים ומסבירים בכל הכח כמה החוק לא טוב
בדיוק מה שביבי רוצה שיעשו

האנשים במפלגה הזאת כנראה חושבים שהאנשים מטומטמים, האמת שאני לא מאמין שבשלטון נמצאים כאלה טיפוסים, מיום ליום מתגלה כזאת רמה רדודה של חברי כנסת, השם יעזור לנו

כמה שטויות האנשים במפלגה הזאת מדברים

תמיד נשאר עם ביבי

מר גנץ . תעשה עמידת ראש יחד עם איווט ויהיר ואחמד זיבי ולא יעזור לך . אנחנו עם נתנייהו באש ובמים . ככל שאתה מלכלך עליו ונל החרדים אנו נצביע בידיים וברגליים . " " נתנייהו ""

הרטוריקה והכריזמה של האיש ; משתפרות. (אני מעדיף להתעלם מהתוכן..)

גנץ.שמתה אוזניות שמע באוזן שאתה לא שומע אתה ליגה ג.תמתין תמשיך לעבוד.אמרתה לחרדיים.קחו דף רק תכתבו.מה שאתם רוצים.אני חותם והפחתת.את עורך עוד ראש ממשלה כמוך ואבדנו

בני גנץ,גם איידי אמין מאוגנדה,היה גנרל כושל כמוך
גם אהוד ברק כישלון כמוך
גם רמטכ"ל העיר יריחו בתקופת יהושוע בן נון היה גנרל נפל כושל כמוך.
גם גבריאל אשכנזי היה גנרל,כושל
גם לסיחון מלך האמורי,היה גנרל גרוע כושל כמו הגנרלים ב.צ.ה.ל

י

אני חשבתי שאת צוק איתן מול החמאס ניהל נניח איזנקוט. גנץ ויעלון בכלל לא היו שם. אבל, גנץ – מדחאת יוסוף שילם בחייו כשאתה היית מרחק קצר ממנו ולא הגבת. אשכנזי רמטכ"ל וגנץ סגן רמטכ"ל (הגבורים הגדולים שאפילו לא היו בבור לאורך זמן המבצ)עשלחו את לוחמי השייטת למרמרה עם רובי צעצוע.עוד יש לו החוצפה לקשקש…

שימו לב .
גנץ בגימטריה = 143
זיוף בגימטריה =143
גנץ היקר אל תדבר על זיופים . ואל תתיפיף

עם ישראל חייב שינוי לעם הנפלא

סאדם אתה קצת טועה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו