דיווח: כלי טיס בלתי מאויש תקף מחסן נשק במערב עיראק

יממה אחרי תקיפה בסוריה: ברשת "אל-ערבייה" דווח כי מחסן הנשק השייך לכוחות פרו איראנים הותקף על-ידי כלי טייס בלתי מאויש במחנה במחוז אנבאר שבמערב המדינה. לפי הדיווחים מספר חמושים, בהם גם פעילי חיזבאללה, נהרגו

רשת אל-ערבייה דיווחה הלילה (בין שני לשלישי) כי כלי טיס בלתי מאוישים תקפו מהאוויר מחסן השייך למיליציה עיראקית באזור העיר הית, הסמוכה לבירת עיראק בגדד. לפי הדיווח, במקום אירע פיצוץ גדול. ברשת "סקיי ניוז" בערבית דווח כי כתוצאה מהפיצוץ עפו רקטות לעבר הכפרים הסמוכים.

עוד נטען כי הפיצוץ גרם לשריפה במקום, לסידרה של פיצוצים סמוכים ולפיצוץ של פגזים. כמו כן, עדי ראייה מסרו כי בזמן האירוע נצפה בשמיים כלי טיס וכי צוותים של ההגנה האזרחית של עיראק הגיעו למקום האירוע על מנת להשתלט על השריפה. עוד דווח כי אמבולנסים הגיעו למקום, כדי לפנות פצועים.

רשת סקיי ניוז בשפה הערבית דיווחה מפי עדי ראייה על פיצוץ במחסן של המיליציות באותו אזור. לפי התיאור בפרסומים השונים מדובר במחסן של המיליציות "הגיוס השבטי", התארגנות של שבטים סונים כדי להילחם בדאעש. גורם ביטחוני עיראקי אמר לאחד מאתרי החדשות במדינה ששריפה פרצה במחסן הציוד. לפי שעה אין התייחסות רשמית מהממשל בבגדאד.

כזכור, לילה קודם נהרגו 21 בני אדם בתקיפה שהתרחשה באזור הגבול של סוריה עם עיראק. המרכז הסורי לזכויות אדם, היושב בלונדון, טוען כי איראנים ואנשי מיליציות הם ההרוגים בתקיפה הלילית. על פי דיווח בעיתון אל קבס הכווייתי, שלושה פיצוצים אירעו באזור אל-בוכמאל בסוריה הסמוך לגבול עם עיראק.

חברת המודיעין ISI פרסמה אמש צילומי לוויין החושפים את היקף הנזק מהתקיפה שהתרחשה לפנות בוקר באזור גבול סוריה לעיראק. ניתוח הצילומים מעלה כי יעד ההפצצה היה שני מתחמים שנבנו לאחרונה, ככל הנראה איראניים, ובהם שמונה מחסני נשק – שהושמדו כליל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי רוצה מלחמה עם אירן בשביל הקלות שלנו בקלפי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו