חמש שנים לשבי: אביו של אברה מנגיסטו נפגש עם אבו מאזן

איילין מנגיסטו נפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית וביקש שיעזור לבנו, הנמצא בשבי חמאס ברצועת עזה. אביו של אברה אמר: "מבקש ממך שתעזור לי אפילו בפיסת מידע". אבו מאזן השיב לו: "אפעל בכל האמצעים שיש לי כדי לעזור לך להגיע למידע"‎

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש אמש (רביעי) בלשכתו ברמאללה עם אביו של אברה מנגיסטו, איילין מנגיסטו, שביקש ממנו לסייע בשחרור בנו משבי חמאס. בפגישה השתתפו גם ח"כ לשעבר שלמה מולה ויו"ר עמותת מועצת כהני אתיופיה קייס אביהו עזריה.

ב'כאן חדשות' דווח מפי מקורות פלסטינים כי כי אבו מאזן אמר לבני המשפחה כי יעשה כל שביכולתו, מול גורמים שיש להם השפעה על חמאס, כדי לקדם את שחרורו. "יו"ר הרשות הביע הזדהות עם כאבה של המשפחה, כמו גם עם כאבן של משפחות האסירים והנעדרים הפלסטינים", צוטטו המקורות.

איילין מנגיסטו, אביו של אברה, פנה לאבו מאזן במהלך הפגישה ואמר לו, "הבן שלי לא הלך לתקוף פלסטינים, הוא פשוט חולה. הוא חצה את הגדר והלך לעזה. אז אני לא ישן, עוברת עליי ועל משפחתי תקופה קשה. אשתי מתנצלת שלא יכולה הייתה לבוא לפגישה כי היא חולה. אני פונה אליך כמנהיג העם הפלסטיני ומבקש ממך שתעזור לי, אפילו בפיסת מידע, כל דבר. אנחנו עוברים 5 שנים של גיהנום".

על פי דיווח ב'חדשות 12', אבו מאזן השיב אמר לו: "לצערי אין לי פרטנר מהצד השני. אין לי השפעה ושליטה על חמאס אבל אני מכיר כמה גורמים שיכולים לעזור לקבל פיסת מידע ומקווה שבימים הקרובים יהיו לי בשורות בשבילך. אני אפעל בכל האמצעים שיש לי כדי לפחות לעזור לך להגיע למידע".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה

מה לא אמרתי שולח לאט

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו