Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו: ייתכן שישראל תצא למבצע צבאי עוד לפני הבחירות

ראש הממשלה אחרי פגישתו עם פוטין: "חופש הפעולה נשמר לחלוטין והתיאום הביטחוני עם רוסיה מהודק". לא פוסל מלחמה בעזה לפני הבחירות: "זה יכול לקרות בכל רגע". על פרשת הריגול: "מישהו מנסה לסכסך ביני לבין טראמפ"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש בתום פגישותיו המדיניות והביטחוניות ברוסיה כי, "חופש הפעולה יישמר לחלוטין, ועוד איך הוא נשמר, הוא מעוגן לחלוטין בתיאום הביטחוני המהודק שמאפשר זאת. נוכל להמשיך לפעול במרחב שמים מאוד צפוף. אני זוכר את המציאות שהיינו פוגשים טייסים רוסים מעל סואץ. זה פשוט היפוך בקנה מידה היסטורי".

נתניהו סיפר כי ניהל "פגישה מצוינת עם שר ההגנה שויגוי, ואחר כך פגישה מצומצמת וארוכה עם פוטין. בשתי הפגישות האלה נכנסנו לנושא הביטחוני בפרטי פרטים, עבודה פרטנית ומפורטת". לדבריו, השניים עסקו בפעילות חיל האוויר במזרח התיכון, "הפגישות האלה הן פגישות עבודה ומידע מודיעיני וחילופי אינפורמציה כדי שנוכל להמשיך לפעול במרחב. אלו שמיים מאוד צפופים והיעד הזה הושג".

בשיחה עם כתבים בתום הביקור שב ראש הממשלה והכחיש בתוקף את הפרסום באתר 'פוליטיקו' לפיו ישראל האזינה לנעשה בבית הלבן. "יתכן שיש מי שרוצה לסכסך אבל זה לא רק מול ממשל טראמפ. זה גם מול ממשל אובמה וזה ילדותי. הדירקטיבה (שאין לבצע כל סוג של ריגול בארה"ב, א"כ) בעניין זה ברורה וזה לא בא בחשבון", אמר נתניהו.

נתניהו התייחס בנוסף גם לדיווחים בארה"ב לפיהם הנשיא טראמפ שוקל להקל בסנקציות שהטיל על איראן, כדי לעודד את מנהיגיה לגשת אל שולחן המשא ומתן: "תת מזכיר שר האוצר האמריקני ביקרה אתמול (בישראל, ח.ג.) והבהירה לנו שהסנקציות והמדיניות של לחץ מקסימלי על איראן נמשכות ללא כל שינוי".

בנוסף, כשנשאל האם יש אפשרות שיורה לצבא לצאת למלחמה בימים שנותרו עד הבחירות, ראש הממשלה אמר כי הדבר "יכול לקרות בכל רגע".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לפני הבחירות זה או היום או שבת או ראשון שני
מישהו מאמין שמודיעים לחמאס על מלחמה ועוד בהתראה כ"כ קצרה?

האיש רוצה ללחוץ על החמאס ולהביא שקט עד מוצאי הבחירות

לייק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו