Yonatan Sindel/Flash90

טראמפ: "יש בחירות גדולות – יהיה מעניין וצמוד" • מתעדכן

נתניהו וגנץ הגיעו הערב לכותל המערבי • אגודת ישראל יצאו עם רמקולים שישמיעו את התקפותיהם של לפיד וליברמן • צה"ל: סגר כללי יוטל על איו"ש ורצועת עזה ביום הבחירות • ברק: "אנו בסכנה לרדת מתחת לאחוז החסימה" • וגם: חגיגות הניצחון של שס וג' • מתעדכן

23:44 – פרסום ראשון: אגודת ישראל מארגנת רכבים שיסתובבו מחר ברחבי הארץ עם רמקולים וישמיעו את התקפותיהם של לפיד וליברמן על המגזר החרדי: "שנתניהו יתחייב בקולו שהחרדים לא יקבלו כסף בקומבינה", "גמרנו להיות פרייארים שלהם", "האנשים ילכו לבית סוהר, ואנחנו נצא לרחובות ונלחם בהם בכל תוקף".

23:02 – נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ: "יש בחירות גדולות מחר בישראל – יהיה מעניין וצמוד".

22:43 – יו"ר כחול לבן הגיע בדקות האחרונות לרחבת הכותל המערבי. מאות נערים שהיו במקום צעקו לעברו ביבי… ביבי…

22:18 – רבני מפלגת 'נעם' שפרשה מהמירוץ לכנסת הוציאו הבהרה בה נכתב כי "לא יעלה על הדעת לתמוך בבחירות ברשימת 'ימינה' שמחצית מחבריה הוכיחו במעשיהם שהם נושאי דגלה של הפוסט – מודרנה".

22:05 – שינוי אסטרטגיה? לאחר שטען שוב ושוב שעוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה, ‏נתניהו נשאל בשידור חי בפייסבוק האם ל'עוצמה' יש סיכוי לעבור והשיב: "לא יודע".

21:40 – בעקבות העתירת ש"ס – ועדת הבחירות הכריעה כי הרשויות המקומיות עברו על חוק דרכי תעמולה ועל כן עליהן להסיר את הפרסומים הקוראים לתושבים להצביע. הרשויות המקומיות הציעו הטבות למצביעים במסעדות ומקומות בילוי שאינם כשרים.

21:20 – אחרי נתניהו, בני גנץ הודיע כעת כי יגיע הערב לתפילה בכותל המערבי.

20:37 – גורמים בלשכת נתניהו מאשרים כי ראש המל"ל עדכן את השופט מלצר באפשרות של פעולה בעזה עקב המצב הבטחוני, כפי שפורסם בהארץ, אך טוענים כי היועץ המשפטי הוא זה שביקש מראש המל"ל לעדכן את מלצר ולא ראש הממשלה.

20:30 – יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר הורה הערב לכחול לבן שלא לקיים את אירוע סיום הקמפיין בכפר אחים, בגלל האיסור על תעמולת בחירות בערב שלפני הבחירות.

20:00 – יו"ר כחול לבן, בני גנץ, השיב לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "אתה מפיץ שקרים כל היום, למה אתה לחוץ? למה אתה מזיע? אתה זה שצריך להתבייש".

19:30 – ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב בכותל המערבי.

19:15 – סגן השר מאיר פרוש ב'קול ברמה': "הציבור מבין את גודל השעה ואת האחריות שיש לכל אחד בהצבעה מחר. למרות כל זה אני לא רואה אותנו מביאים יותר מ 85 אחוז הצבעה. כל מי שמדבר על מספרים אחרים סתם מדליק את השמאל ונותן להם במה לנופף".

18:15 – ראש הממשלה בנימין הגיב לדברי יו"ר כחול לבן בני גנץ על נסיגתו מפעולה צבאית לאחר ששוחח עם היועמ"ש מנדלבליט: "בני גנץ, אתה לא מתבייש לעשות פוליטיקה מענייני ביטחון? התכוננו לכל תרחיש, כולל האפשרות שהחמאס והג'יהאד האסלאמי ינסו לשבש את הבחירות ע"י ירי רקטות על ישראל".

18:10 – ח"כ יעקב טסלר ב'רדיו 90': "לומר ממשלה ללא חרדים ולהציג מגזר שלם כסחטנים זה בדיוק מה שאמרו על היהודים לפני כשמונים שנה, אין שום הבדל במהות אלא החליפו במקום יהודים לחרדים וזה מה שמזעזע".

17:35 – יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ תקף את נתניהו בתגובה לפרסום לפיו הוא שלח את ראש המל"ל לשופט מלצר, כדי להכין אותו לאפשרות דחיית הבחירות בשל מלחמה: "נתניהו מחק את העמימות לצרכים פוליטיים. עכשיו הוא איבד את זה ורצה לגרור אותנו למלחמה כדי לדחות את הבחירות". הוא הוסיף כי מדובר ב"תסריט שמתאים לבית הקלפים ולא למדינת ישראל".

17:30 – יאיר גולן מ'המחנה הדמוקרטי' אמר כי "נתניהו איבד את שיקול הדעת הביטחוני" בתגובה לפרסום הדיווח, לפיו ראש המל"ל הכין בשבוע שעבר את מלצר לאפשרות של דחיית הבחירות בשל מלחמה. גולן הוסיף: "האם היה כאן שיקול דעת ביטחוני טהור, עלבון אישי, או רצון לשפר עמדות לפני בחירות?"

16:40 – היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, קבע כי ההטבות שמציעות רשויות מקומיות לתושבים שישתתפו בבחירות לכנסת ויממשו את זכות ההצבעה מהוות עבירה על החוק. בתגובה המדינה לעתירת תנועת ש"ס נגד עיריות תל אביב, ראשון לציון והמועצה המקומית שהם, לפיה יש להסיר את הפרסומים בעניין, נכתב כי המבצעים שעליהם הכריזו הרשויות אכן עומדים בניגוד לחוק הבחירות.

16:30 – אירוע סיום יום הבחירות – 'יהדות התורה' ייערך במוצאי הבחירות באולמי "אודל אירועים" רחוב שנקר 1 פתח תקוה, בהשתתפות חברי הכנסת ונציגי המפלגה. הגעת תקשורת וכניסת פעילים החל משעה 23:00 בדיוק. הכניסה למוזמנים בהצגת כרטיס כניסה בלבד.

16:20 – לו"ז יום הבחירות של יו"ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה'. 08:15 הצבעה בקלפי בי"ס בית יעקב, רחוב אורליאן 27 בני ברק. 09:00 סיור במרכז השליטה של 'יהדות התורה' בבית 'דגל התורה' רחוב כהנמן 86 בני ברק. 09:30 יציאה לסיורים במטות 'יהדות התורה' בערים השונות ברחבי הארץ, ירושלים, צפון ודרום. 21:00 מעקב אחר הצבעות במרכז השליטה בבית 'דגל התורה' בבני ברק. 23:00 אירוע סיום הבחירות של 'יהדות התורה' באולם 'אודל אירועים' רח' שנקר 1 פתח תקוה.

16:15 – עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס הציגו את "תכנית הסיפוח של העבודה גשר" במסיבת עיתונאים. "כשר בריאות נתניהו ויתר על החולים והפקיר על הדרך גם את הנכים, הקשישים, החקלאים, ואת הישובים הערביים", אמר עמיר פרץ. הוא הוסיף כי "נתניהו נאבק להעלים ולחסל את העבודה-גשר כי הוא מבין שאנו המפלגה החברתית היחידה שנלחמת באופן אקטיבי במדיניות הקפיטליסטית הדורסנית שלו".

15:50 – מפלגת שס פרסמה סרטון של הרבנית יפה דרעי, רעייתו של יו"ר שס אריה דרעי, המספרת בדמעות על החרדה והפחד שהיא מרגישה בבית לנוכח הסכנה המתקרבת להקמת ממשלה חילונית הרסנית: "אנחנו נמצאים במצב מפחיד, אני גם רואה את זה בבית, רואה את בעלי כל כך לא רגוע וכל כך חרד. אני מרגישה את הפחד שאנחנו נמצאים בו, הקדמנו את יום הדין".

15:40 – יו"ר כחול לבן התנצל על המודעה שהשוותה בין אחוזי ההצבעה בבני ברק לבין אחוזי ההצבעה בתל אביב: "הבנתי בדיעבד שזה פגע באנשים. אני מצטער. אני קורא לכולם עד מאה אחוז שילכו להצביע".

15:30 – יו״ר ש״ס השר דרעי בהצהרה לכלי התקשורת במהלך ישיבת עבודה של מטה ש״ס בי-ם – ״ניתחנו את כל הנתונים בשעות האחרונות. לפי איך שנראה כרגע ש״ס הולכת לאופוזיציה. בשמאל משקיעים משאבים ציבורים גם שלא כחוק כמו עם טיב טעם ות"א".

15:25 – לו”ז יום הבחירות של סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן, יו”ר ‘יהדות התורה’. 8:15 – הצבעה בקלפי בי”ס בית יעקב, עזרת תורה 45 ירושלים 9:30- יציאה למטה בחירות יהדות התורה, מלכי ישראל ירושלים. במהלך היום יסייר במטות יהדות התורה בערים השונות, ביניהן בית שמש, קרית מלאכי, קרית גת, ערד, פתח תקווה – מטה מועצת הקהילות, בת ים, ת”א.

15:20 – ועדת הבחירות המרכזית מבקשת להבהיר כי בעלי זכות הבחירה שלא קיבלו את ההודעה לבוחר ממשרד הפנים, יכולים לברר את מקום הקלפי שלהם במרכז המידע לבחירות לכנסת ה-22 של ועדת הבחירות המרכזית. הוועדה מדגישה כי אין צורך להביא את הודעת הבוחר לקלפי, מספיק להגיע עם תעודת הזהות, רישיון נהיגה או פספורט בתוקף. השפות ומספרי הטלפון של מרכז המידע מפורסמים בכל העיתונים ובאתר ועדת הבחירות המרכזית. שעות מרכז המידע הן: 06:00-22:00. להלן:

15:15 – דובר צה"ל הודיע כי בהתאם להערכת המצב הביטחונית ולהנחיית הדרג המדיני, יוטל סגר כללי על אזור יהודה ושומרון וייסגרו המעברים ברצועת עזה החל מהלילה בחצות עד מחר בחצות. "במהלך הסגר יתאפשר מעבר במקרים הומניטריים, רפואיים וחריגים בלבד, וזאת בכפוף לאישור מתאם פעולות הממשלה בשטחים".

15:10 – לו"ז שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס ליום הבחירות. 05:30- תפילת שחרית בקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל יחד עם פעילי התנועה. 07:30- השר אריה דרעי יצביע בשכונת הר נוף. 09:00 השר אריה דרעי יצטרף לנשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס חכם שלום הכהן להצבעתו ברובע היהודי בירושלים. במהלך היום יגיע השר דרעי למטה הבחירות ויסייר ברחבי הארץ. לאחר סגירת הקלפיות, פעילי התנועה יגיעו לאולם ״ויאמר יצחק״ ברח' שמעון הצדיק 23 ירושלים.

15:00 – יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, קבע כי כלי התקשורת וצלמים פרטיים יהיו רשאים לצלם את שרי הממשלה, חברי הכנסת, המועמדים לכנסת ובני ובנות זוגם רק בעת שהם מטילים את מעטפת ההצבעה לקלפי. מלצר הדגיש כי חל איסור מוחלט על השמעת דברים בעת ההצבעה בפרט ובמקום הקלפי בכלל ואף חל איסור על הצגת פתק ההצבעה לצלמים.

13:30 – ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרבשידור ברשתות החברתיות כי "ממשלת שמאל ערבים מעולם לא היתה קרובה כל כך". בשידור משותף עם שר האוצר משה כחלון ויו"ר זהות משה פייגלין הזהירו השלושה כי בערים בהן יש רוב מצביעים לליכוד, צפויים אחוזי הצבעה נמוכים. "רוב הציבור רוצה אותי כראש ממשלה, אבל הם לא באים להצביע כי חושבים שאנחנו מנצחים בלאו הכי. אנחנו נפסיד", אמר ראש הממשלה.

13:00 – אוהד ברק, מראשי המחנה הדמוקרטי, אמר כי מפלגתו "נמצאת בסכנה ממשית לרדת מתחת לאחוז החסימה". ברק הוסיף כי "אם המחנה הדמוקרטי לא יהיה בכנסת – נתניהו יקבל יותר מ-61 ממליצים, ולגנץ לא תהיה ממשלה".

12:30 – יו"ר הרשימה המשותפת קורא למצביעים יהודים להצביע לרשימתו, מתוך אינטרסים משותפים של "שלום, שוויון, דמוקרטיה, וצדק חברתי" שלדבריו "מטיבים עם 90 אחוז מהערבים והיהודים". עודה המשיך בקריאה לסולידריות כלפי האזרחים הערבים שהגדיר "מיעוט נרדף, מיעוט בסכנה" לאור "הסתה הפרועה של ראש הממשלה נתניהו כנגד האזרחים הערבים".

12:00 – רה״מ נתניהו בטוויטר: "‫גנץ אמר אתמול לאודי סגל שהוא ״יממש את המדיניות של מרצ״. היום הוא כבר מתחיל לקיים. גנץ כבר סגר תיקים ותפקידים לאחמד טיבי, איימן עודה, בוגי יעלון וגבי אשכנזי. ניסנקורן כבר שר אוצר. רק ללפיד לא נשאר? רק מחל גדול ימנע ממשלת שמאל ורק מחל גדול ישאיר את הימין בשלטון. צאו להצביע מחל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזל טוב…

בני גנץ אתה נשמע ילד קטן שחזר מהצהרון

על מה ?

בקשר לסרטון של הרבנית דרעי: מקווה שנותרו בצלים בבית הזוג דרעי…

בני גנץ הלך לכתל בכדי שיוכל להקים ממשלה חילונית.

בני! מה אתה לחוץ? מה אתה מזיע?!
אני לא ראיתי שביבי הזיע….

טראמפ משרת את קמפיין ביבי – 'אנחנו בסכנה'
'יהיה צמוד' הוא אומר,
מה 'יהיה צמוד'?? לגנץ יהיו 60??
אשכרה הוא עובד אצל ביבי!!!

לא מבין למה צריך להסתובב עם רמקולים ברחבי הארץ ולהדליק את הציבור החילוני ולעלות את אחוזי ההצבעה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו